نقد و بررسی بازی Forza Motorsport 7 + تصاویر

نقد و بررسی بازی Forza Motorsport 7 + تصاویر

Forza Motorsport 7 بهترین بازی مسابقه ای است که تاکنون بازی کردیم. این بازی نه تنها از Forza Horizon 3 و Forza Motorsport 6 چیزی کم ندارد ، بلکه هیجان بیشتری نیز دارد. ترکیبی از موسیقی متن به روز و گرافیک بالای بازی حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

Forza Motorsport 7 به طور چشمگیری بازسازی شده است. به جای مسابقات خسته کنده و تکراری که باعث خستگی کاربر پس از مدتی میشود. از موسیقی متن ترکیب شده با بازی استفاده شده است.

شما میتوانید بیش از 700 اتومبیل از جمله کامیون و دیگر ماشین های عجیب و غریب را برانید. سیستم آب و هوایی جدید پویا نیز به گرافیک بازی کمک شایانی کرده است. در این بازی شما 30 مکان مسابقه متفاوت را میتوانید تجربه کنید.

در حال حاضر بازی Forza Motorsport 7 با رزولوشن با نرخ ثابت 1080p 60 FPS در Xbox One قابل اجرا میباشد. اما همچنین این بازی در لپ تاپ Alienware 17 R3 با سیستم عامل ویندوز 10 نیز به خوبی تست شده است. بیشترین تغییر از لحاض گرافیکی روی قسمت نور دهی انجام شده است.
در آخر میتوان گفت که Forza Motorsport 7 رقیب جدی برای Driveclub که در پلی استیشن 4 قابل اجرا هست ، میباشد. بدون شک این بازی بهترین بازی مسابقه ای است که تا به حال تجربه کردید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل