بازی نقد و بررسی

معرفی بازی Destiny 2

معرفی بازی Destiny 2

Destiny 2 یک بازی آنلاین چندنفره شوتر اول شخص است که توسط استودیو Bungie ساخته شده است و ناشر این بازی کمپانی  Activision است .این بازی در تاریخ 6 سپتامبر 2017 برای پلتفرم های  PlayStation4 و Xbox One عرضه شد و نسخه ویندوز آن در تاریخ 24 اکتبر به بازار آمد . این بازی در واقع ادامه نسخه پیشین یعنی Destiny است که در سال 2014 عرضه شده بود . بازی مانند نسخه قبلی در ژانر علمی و تخیلی دنبال می شود .

داستان

شما به عنوان گیمر در نقش نگهبانان , محافظ زمین هستید . در زمین تنها یک شهر امن وجود دارد و اسم آن Last City می باشد و شما با اختیار داشتن نیروی Light باید از آن در مقابل انواع نژاد های بیگانه دفاع کنید . یکی از این نژاد ها کابال ها هستند که توسط رهبرشان دومنیوس غول ، به Last City نفوذ کرده اند و قدرت Light را از نگهبانان خارج می کنند . شما باید دنبال راهی بگردید تا بتوانید نیروی Light را باز پس بگیرید و سپس امپراطور غول و ارتش سرخش را شکست دهید .

گیم پلی

همچون نسخه پیشین ماموریت ها در بازی به دو بخش تفسیم می شوند . مبارزه بازیکن ها بر علیه محیط یا PVE و مبارزه بازیکن ها علیه بازیکن ها یا PVP . در بخش PVE شما می توانید در دو بخش Strikes و Raids مامورت ها را انجام دهید . در قسمت Strikes  بازیکن ها  سه نفری  و در بخش Raids  شش نفری باید ماموریت ها را انجام دهند . اما در بخش PVP شما می توانید در حالت های مختلف با بازیکن های دیگر به رقابت بپردازید . اصلی ترین حالت PVP ، بخش سنتی Deathmatch می باشد که دو تیم به رقابت با یکدیگر می پردازند و هر تیم از 4 نفر تشکیل می شود . حالت های PVP دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید به صورت 3به3 یا 6به6 هم با یکدیگر به رقابت بپردازید .

کلاس های بازی

ابتدا شما باید از بین سه نژادی که در بازی دارد یکی را انتخاب کنید . این سه نژاد عبارت اند از : انسان ها ، آووکن ها( انسان هایی با پوست آبی و خاکستری) و اگزو ها ( انسان های ماشینی) . سپس می توانید تغییراتی همچون : جنسیت رنگ پوست و مو در آن ایجاد کنید و سپس یکی از کلاس های زیر را انتخاب کنید .

شکارچی ها (Hunters) : این کلاس ها در بازی نقش آسیب زننده را بازی می کنند . آنها اصلا قدرت بدنی بالایی ندارند و با خوردن چند ضربه از پا در می آیند ولی سریع ترین کلاس در بازی هستند و بیشترین آسیب را به حریف وارد می کنند . از هانتر ها در پشت خط های حمله قرار می گیرد تا آسیب نبینند . هانتر ها دارای سه زیر کلاس هستند :

Arcstrider و Gunslinger و Nightstalker

تایتان ها (Titans) : این کلاس ها با پوشیدن زره های سنگین و قدرت بدنی بالا در بازی نقش تانک را بازی می کنند و سعی می کنند تا نیرو های آسیب زننده حریف با آنها درگیر شوند . تایتان ها در بازی دارای بیشترین نوار سلامتی هستند . این کلاس نیز دارای 3 زیر کلاس است : Sunbreaker , Sentinel , Striker

جادوگر ها (Warlocks) : اگر تایتان ها با زره های سنگین تانک می شوند و هانتر ها با تفنگ های خود به دشمن آسیب می زنند . وارلوک ها بیشتر محافظ متحدین خود هستند . این کلاس ها با استفاده از قدرت های جادویی خود به یاران خود سلامتی می بخشد و آن ها را ساپورت می کند . زیر کلاس های وارلوک شامل :  Voidwalker , Downblade , Stormcaller است .

حداقل سیستم مورد نیاز

                                                                               

CPU:

Intel Core i3-3250 3.5 GHz or Intel Pentium G4560 3.5 GHz

AMD FX-4350 4.2 GHz

GPU:

Nvidia: GeForce GTX 660 2GB or GTX 1050 2GB

AMD Radeon HD 7850 2GB

RAM: 6GB

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل