بازی نقد و بررسی

بررسی تغییرات مهم پچ 7.07 در آپدیت دوتا 2

بررسی تغییرات مهم پچ 7.07 در آپدیت دوتا 2

بالاخره آپدیتی که همه منتظرش بودیم عرضه شد . کمپانی Valve که برای اولین بار خبر از عرضه آپدیت The Dueling Fates را در مسابقات اینترنشال سال 2017 داده بود بالاخره این آپدیت را که ، حجمی در حدود 1.8 گیگابایت داشت منتشر کرد . تغییرات این پچ نسبتا زیاد بوده اند به طوری که می توان پیش بینی کرد روند استراتژی های و هیرو پیک ها به طور کلی دگرگون شود . با ما همراه باشید تا به بررسی این تغییرات بپردازیم .

اضافه شدن دو هیرو جدید

مهم ترین تغییری که این پچ داشته است معرفی دو هیروی کاملا جدید بوده است . هیرو هایی که مختص دوتا 2 هستند و در ورژن قبلی وجود ندارند.

هیروی Pangolier

یک هیروی Strength نردیک زن که می تواند در نقش های Carry Nuker Disabler Durable Escape و Initiator در بازی ایفای نقش کنید . اسم Skill های این هیرو به ترتیب  : Swashbuckle SHIELD CRUSH HeartPiercer و Rolling Thunder می باشد .

هیروی Dark willow

یک هیروی Intelligence دور زن که می تواند در نقش های Support Nukker Disabler و Escape ایفای نقش کنید . اسکیل های هیرو:

Bramble Maze  Shadow Realm  Cursed Crown Bedlam و Terrorize می باشد .

تغییرات در Rank match

سیستم جدیدی تعبیه شده است که شما در هر فصل بعد از اینکه مسابقات رنک خود را انجام داده اید با توجه به متوسط سطح بازی و امتیازاتی که می گیرید می توانید در سطح جدیدتر بازی کنید یا اینکه در سطح فعلی باقی بمانید . هنوز این بخض به طور کامل شرح داده نشده و برای اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم .

اضافه شدن Turbo Mode

حالت جدیدی به بازی اضافه شده است که بازی را به شدت سریع تر می کند . کسانی که در این حالت بازی می کنند ،  طلا و تجربه ای که دریافت می کنند افزایش یافته است ، زمان زنده شدن مجدد شما بعد از مردن کم شده است ، برج ها یا همان تاور ها ضعیف تر شده اند و از هرجای نقشه می توانید آیتم بخرید .

تغییرات آیتم ها

دو ایتم  Poor Man's Shield و Iron Talon  به طور کلی از بازی حذف شدند و آیتم های جدید Meteor Hammer - Aeon Disk - Spirit Vessel - Nullifier و Kaya به بازی اضافه شدند .

تغییرات در هیرو ها

هیرو های : Brood Mother - Beast Master - Morphling - Tiny -Viper و Wraith King به طور کلی تغییر کرده اند و به اصطلاح Rework شده اند.

هیرو های : Chen - Dazzle - Bane - Earth Shaker - Gyrocopter - Riki -Undying تغییرات جزئی داشته اند .

تمامی Talent ها عوض شده اند .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل