بازی نقد و بررسی

معرفی بازی The Evil Within 2

معرفی بازی The Evil Within 2

این بازی که ساخته پدر بازی های ترسناک یعنی شینجی میکامی می باشد ، در سبک اکشن سوم شخص بقا چند روز پیش منتشر شد . این نسخه ، ادامه بازی قبلی یعنی The Evil Within 1 می باشد  که در سال 2014 عرضه شد . این بازی به طور کلی نقد های مثبتی را دریافت کرده است ولی اگر بخواهیم بازی را نسبت به باقی کار های شینجی میکامی بسنجیم ، نمی توانیم به بازی نمره بالا بدهیم . ناشر این بازی کمپانی Bethesda Softworks می باشد ، که بازی را برای پلتفرم های PlayStation 4  ، Xbox One و Microsoft PC عرضه کرده است .

داستان بازی

داستان بازی برای کسانی که با روند سری Evils آشنایی دارند از  اهمیت بالایی برخوردار است . روایت داستان این قسمت به اتفاقات بعد از نسخه اول بر می گردد . سه سال بعد از این که مامور سباستیان کاستیانوس توانست از درون دنیای موازی یونیون فرار مند می گذرد و پلیس حرف های او را باور نکرده است . این مامور به علت آنچه از دست دادن مشاهیر گفته می شود شغل خود را از دست داده است . تا اینکه یک روز یکی از کارمند های شرکت موبیوس ( که دنیای موازی یونیون را درست کرده اند ) نزد او می رود و می گوید که دخترش هنوز زنده است و شرکت موبیوس از او استفاده می کند تا دوباره بتواند دنیای یونیون را بازسازی کند . شما وظیفه دارید نا دختر خود را نجات دهید و جلوی توطئه های شرکت موبیوس را بگیرید .

گیم پلی

همان طور که از سبک بازی های ترس و بقا انتظار می رود ، این بازی نیست از زاویه دید سوم شخص دنبال می شود. در این نسخه از بازی نقشه های دنیای یونیون پیچیده تر و بزرگتر شده اند . همچنین در این نسخه شما دارای آیتمی به نام The Communicator هستید که با استفاده از آن می توانید اشیا مختلف در بازی را علامت گذاری کنید . همین طور قسمت Crafting هم به بازی اضافه شده است . شما می توانید با جمع کردن آیتم های مختلف ، برای خود مهمات و سلامتی بسازید . شما در هر موقع که بخواهید می توانید شروع به ساختن آیتم کنید ولی اگر این کار را در قسمت خانه امن انجام دهید ، مواد کمتری را مصرف می کند . بازی دارای 3 سطح آسان ، بقا و کابوس تقسیم شده است که شینجی میکامی توصیه می کند ابتدا بازی را در حلت آسان دنبال کنیم .

حداقل سیستم مورد نیاز

  •                                            OS: Windows 7/8.1/10 64-bit version
  •                              CPU: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
  •                                                8 GB RAM, 40GB free HDD space
  •                    GPU: NVIDIA GTX 660 2GB/AMD HD 7970 3GB or better

  •                   

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل