بازی نقد و بررسی

معرفی بازی هایی که این هفته عرضه می شوند

معرفی بازی هایی که این هفته عرضه می شوند

بیشتر بازی های مهم سال 2017 تا بدین جا عرضه شده اند ، اما هنوز هم بازی هایی هستند که می توانند ما را سرگرم خود کنند و از بازی کردن آنها لذت ببریم . این هفته بازی هایی هم در سبک Shooter و هم RPG عرضه می شوند که ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن را دارند . در این هفته ، هم بازی هایی نوستالژیک مانند DOOM و Resident Evil عرضه می شوند ، و هم بازی هایی جدیدی مانند Skyforce . با ما در پیشگام آی تی همراه باشید تا با بازی هایی که این هفته عرضه می شوند ، آشنا شوید .

بازی Resident Evil : Revelations Collection

شما نمی توانید اسم خود را گیمر بگذارید اگر از سری بازی های Resident Evil چیزی را بازی نکرده باشید . این سری محبوب که بعد از شکست پروژه Resident Evil 5 ، از نسخه Revelations رونمایی کرده بود ، جان تازه ای گرفته است . البته که همه ما نسخه یک و دو این بازی را تجربه کرده ایم ، اما این بار شرکت کپکام این سری محبوب را برای پلتفرم نینتندو عرضه کرده است . شما می توانید تریلر این بازی از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 28 نوامبر

بازی Sky Force Reloaded

اگر شما با سبک shoot-em-ups علاقه دارید ، این بازی می تواند عطش شما را فرو بشاند . این بازی که قدمتی 10 ساله دارد ، این بار وارد دنیای مدرن شده است و با سلاح ها و گرافیکی جدید می خواهد طرفداران قدیمی خود را دوباره امیدوار کند . این بازی برای پلتفرم های ویندوز ، ایکس باکس وان و پی اس 4 عرضه می شود .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Xenoblade Chronicles 2

این بازی که در سبک RPG قرار دارد ، می تواند طرفداران این سبک را امیدوار کند . مسلما نمی توان انتظار داشت که این بازی همانند SKYRIM باشد ، اما با توجه به این که این بازی را همه جا می توانید انجام دهید ، می تواند رضایت بخش باشد . در این بازی المان های اصلی به نسخه قبلی وفادار مانده اند و تنها نقشه های جدید و چند قابلیت تازه به بازی اضافه شده است . این بازی برای پلتفرم نینتندو عرضه می شود و شما می توانید تریلر آن را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Seven: The Days Long Gone

این هفته ما شاهد یک بازی RPG دیگر نیز هستیم ، اما این بازی به کلی با Xenoblade Chronicles 2 فرق می کند . مهم ترین تفاوت آن هم این است که این بازی از زاویه دید ازومتیک دنبال می شود . از تریلری که از این بازی منتشر شده بود ، شما باید با مهارت های خود از دیوار ها بالا بروید و با دشمنان خود بجنگید تا از یک جزیره که در آن زندانی هستید فرار کنید . این بازی تنها برای ویندوز عرضه می شود . شما می توانید تریلر این بازی را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

بازی Doom VPR

یکی از بازی هایی که به عنوان یک انقلاب در صنعت گیمینگ شناخته می شود ، Doom می باشد . البته نیاز است تا در مورد این بازی کمی توضیح بدهیم . این بازی Doom است ولی به صورت واقعیت مجازی دنبال می شود . شما همانند نسخه های سه بعدی که قبلا تجربه کرده اید ، آخرین بازمانده بشریت هستید و باید برای بقا بجنگید . این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن VR و HTC Vive عرضه می شود . شما می توانید تریلر این بازی مهیج را از اینجا تماشا کنید .

تاریخ عرضه : 1 دسامبر

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل