بازی

مهمانان مراسم 2017 The Game Awards مشخص شدند

مهمانان مراسم 2017 The Game Awards مشخص شدند

مراسم معروف صنعت گیمینگ یعنی The Game Awards در پایان این هفته شروع می شود و امروز اخباری در مورد سلبریتی هایی که قرار است در این مراسم شرکت کنند ، منتشر شده است . ظاهرا مراسم با اجرای یک گروه موسیقی راک فرانسوی به اسم Phoenix شروع می شود . این در حالی است که پارسال ما شاهد اجرای بی نظیر Run the Jewels and Mick Gordon بودیم که یکی از بهترین قطعه های بازی Doom را اجرا کردند .

در قسمت ارکست این جشنواره نیز گیتاریست معروف دنیای گیمینگ Avenged Sevenfold و همچنین ویالونیست ، Tina Guo به اجرای یکی از بهترین قطعه های دنیای گیمینگ خواهند پرداخت .

از دیگر شخصیت های معروفی که در این قسمت از جشنواره The Game Awards حضور پیدا می کنند ، می توان به هیدئو کوجیما ، سازنده بازی Metal Gear Solid و همچنین کارگردان معروف فیلم های اکشن گیلمیرو دل تورو اشاره کرد . این دو نفر قبلا در آخرین پروژه بازی Silent Hill با هم همکاری می کردند تا اینکه این پروژه کنسل شد . جالب است بدانید که این دو نفر در بازی بعدی هیدئو کوجیا یعنی Death Stranding همکاری خواهند کرد .

علاوه بر این ، اجرای این مراسم را بازیگر معروف هالیوود Aisha Tyler  و Felicia Day به عهده خواهند گرفت . همچنین منابع معتبر افزوده اند که ما شاهد حضور Zachary Levi  Andy Serkis و همچنین خالق انیمیشن ریک اند مورتی یعنی Justin Roiland نیز می باشیم .

مراسم The Game Awards در روز پنج شنبه 16 ام برگذار می شود . و طبق برنامه بازی های Horizon: Zero Dawn ، Persona 5 ، PUBG ، Super Mario Odyssey و همچنین بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نامزد بهترین بازی سال هستند .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل