تکنولوژی نرم افزار و اپلیکیشن

استفاده از اینستاگرام در لپ تاپ و کامپیوتر شخصی

استفاده از اینستاگرام در لپ تاپ و کامپیوتر شخصی

اینستاگرم Instagram شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و ... همرسانی یا به اشترام بگذارند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت به اشتراک گذاری ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

در مدت زمان بسیار کوتاهی این برنامه توانست سودآوری به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار آمریکا برای سرمایه گذاران داشته باشد.با رشد سریع و فراگیر این رسانه اجتماعی سرمایه گذاران بیشتری تمایل به سرمایه‌گذاری پیدا کردند. در تاریخ ششم ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲، شرکت فیسبوک، برنامه اینستاگرام را به ارزش یک میلارد دلار آمریکا (به صورت نقد و سهام) خریداری نمود.

در سال ۲۰۱۳ رشد اینستاگرام ۲۳٪ بود در حالیکه فیس‌بوک به عنوان کمپانی مادر تنها ۳٪ رشد را تجربه کرد.گفته می‌شود اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس‌بوک بزرگتر خواهد شد. کوین سیستروم، از بنیان‌گذاران اینستاگرام و مدیرعامل شرکت فست می‌گوید: این بزرگ‌ترین موجودیت در جهان خواهد بود.

برای استفاده از اینستاگرام بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی چند راه وجود دارد:

1- برای ویندوز 10 میتوانید اپلیکیشن اینستاگرام ار از استور مایکروسافت دریافت و نصب کنید. از اینجا دانلود کنید.

2- برای ویندوز 8.1 میتوانید از اپلیکیشن Miligram استفاده کنید. این اپلیکیشن را میتوانید از اینجا دانلود کنید.

3- برای استفاده از اینستاگرام روی ویندوز 7 و Xp میتوانید از برنامه Pixsta استفاده کنید. این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

یا با لینک مستقیم از اینجا دانلود کنید.

4- استفاده از نسخه وب یا اینترنتی اینستاگرام: کافی است به سایت Instagram.com بروید. و لاگین کنید.

این روش ها ساده ترین روش استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ روی سیستم عامل ویندوز میباشد. راه های مشکل تری از جمله استفاده از شبیه سازهای اندروید همانند bluestack و نصب اپلیکیشن های اندروید از جمله اینستاگرام فراهم میباشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل