بازی نقد و بررسی

معرفی بدترین بازی های تاریخ

معرفی بدترین بازی های تاریخ

همواره بیشتر لیست های ده تایی برتر یا TOP 10 به بهترین ها تعلق دارد اما این بار ما قصد داریم تا شما را با یک لیست از بدترین ها آشنا کنیم . بدترین بازی هایی که تا به حال ساخته شده اند . بازی هایی که تنها چیزی که برای شما به ارمغان می آورند ، حسرت است . حسرت پولی که برای خرید آنها هدر داده اید . با ما در پیشگام آی تی همراه باشید تا با بدترین بازی های تاریخ آشنا شوید .

10- Realms of Arkania: Blade of Destiny

 این بازی ابتدا در سال 1982 در آلمان تحت عنوان Das Schwarze Auge: Die Schicksalsklinge ساخته شد که به موفقیت های خوبی هم رسید . به همین دلیل بود که این بازی به انگلیسی نیز ساخته شد . اما متاسفانه کمپانی AES در سال 2013 این بازی را باز سازی کرد تا آن را روانه بازار کند . نسخه جدید به حدی کند ، خسته کنند و پر از باگ بود که نه تنها خاطره های خوش اولین نسخه از این بازی را از بین برد ، بلکه این بازی را نیز به عنوان کاندید بدترین بازی قرن 21 نیز قرار داد .

9- Hotel Mario

 یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای بازی های کامپیوتری ، لوله کش دوست داشتنی جناب سوپر ماریو می باشد . تقریبا بیشتر نسخه های این بازی موفقیت آمیز بوده اند اما هیچگاه هیچ چیز کامل نیست . سوپر ماریو دوست داشتنی ما نیز یکی از تلخ ترین خاطره های خود را در بازی Hotel Mario تجربه کرده است . گرافیکی بد ، داستانی به شدت مزخرف و از آن بدتر دیالوگ های چرت باعث می شود تا سوپر ماریو دوست داشتنی نیز در لیست ما جا خوش کند .

8- Yaiba: Ninja Gaiden Z

 متاسفانه در این لیست تعدادی از بازی هایی که از سری های محبوب و دوست داشتنی محسوب می شوند ، نیز قرار دارند . بازی های Ninja Gaiden از سری بازی های محبوب سبک هک اند اسلش می باشند که به خاطر بافت هنری اش بسیار پر طرفدار می باشد . اما یکی از جدیدترین نسخه های این سری که در سال 2014 عرضه شد , تمام خاطره های خوب ما از این بازی را به کلی تباه کرد . از نکات منفی بازی می توان با دیالوگ های مصنوعی ، گیم پلی پر از باگ و شخصیت های اضافی بی مصرف اشاره کرد .

7- Ashes Cricket 2013

 یکی از سخت ترین کار ها شبیه سازی بازی های ورزشی می باشد . به همین دلیل است که ما بازی های ورزشی خوب بسیاری نمی شناسیم . شاید معروف ترین آنها فوتبال ، بسکتبال و کشتی کج باشند . اما در سال 2013 بازی در مورد ورزش کریکت عرضه شد . اگر شما این بازی را انجام دهید فکر می کنید که بازی در سال 1997 ساخته شده است . گرافیک و گیم پلی به حدی مسخره هستند که شما ترجیح می دهید کنسول خود را با چکش خورد کنید .

6- Basement Crawl

 وقتی که کنسول های بازی نسل هشتم همانند ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به بازار آمدند ، همه ما انتظار یک انقلاب در صنعت گیمینگ را داشتیم . یکی از اولین بازی هایی که برای این کنسول ها عرضه شد ، Basement Crawl بود . گرافیک و گیم پلی بازی نه تنها در حد این کنسول ها نبود ، بلکه شما را به یاد کنسول های نسل پنجم می انداخت . بازی در حدی افتضاح بود که 5 هزار نفر به خاطر کیفیت پایین بازی از شرکت سازنده اش شکایت کردند .

5- yaris

 هیچ وقت به بازی هایی که رپورتاژ هستند اعتماد نکنید . بازی yaris یکی از همین بازی ها بود که قرار بود تبلیغ شرکت تویوتا را کند . این بازی سبک ریسینگ به حدی پایین تر از حد انتظار بود که تنها موفق شد 2 هزار دلار فروش داشته باشد و به تنهایی خسارتی باورنکردنی به برند تویوتا در دنیا وارد کند .

4- Amy

در سال 2012 یک بازی ژانر وحشت به اسم Amy وارد بازار شد . وقتی شما اسم یک بازی ژانر وحشت را می شنوید انتظار دارید تا بعد از بازی کردنش شب ها کابوس ببینید . اما تنها چیزی که بعد از بازی کردن Amy به دست می آورید ، اعصاب خوردی و احساس حماقت می باشد . مبارزات در حد بازی های 1990 می باشد ، زامبی ها مانند دلقک هستند و بیشتر از این که ترسناک باشند خنده دار هستند . متاسفم Amy ولی هیچ کس تو را دوست ندارد .

3- Dragonball: Evolution

این بازی مبارزه قرار بود از روی فیلمی به نام Dragonball ساخته شود . وقتی شما می خواهید یک بازی از روی فیلم بسازید کارتان بسیار سخت می شود چرا که باید طراحی های کارکترتان بسیار قوی باشد . بیاید راجع به گیم پلی بازی هیچ حرفی نزنیم و فقط به این که گویی سر بازیگران را با نرم افزار فوتوشاپ بر روی چند بدن مصنوعی قرار داده بودند ، بسنده کنیم . پیشنهاد ما این است که تنها به دیدن فیلم Dragonball اکتفا کنید .

2- Rambo video game

سیلوستر استالونه اگر می دانست که قرار است از روی فیلم بی نظیرش یکی از مزخرف ترین بازی های تاریخ ساخته شود ، هیچ گاه آن را نمی ساخت . وقتی شما اسم رمبو را می شنوید انتظار مبارزات نفس گیر و ماموریت های مخفیانه را دارید اما متاسفانه در این بازی شما با یکی از بدترین نوع مبارزات و کنترولر ها مواجه می شوید . این بازی که از روی یک فیلم دهه 80 ساخته شده است ، بهتر است در همان دوران عرضه می شد نه در سال 2014 .

1- Ride to Hell: Retribution

و اما حالا نوبت به بدترین بازی تاریخ می رسد . این بازی که قرار بود یکی از بهترین بازی های سال 2014 باشد ، حالا سر از لیست بدترین بازی های تاریخ درآورده است . این بازی را می توان به معنای واقعی آشغال توصیف کرد . گیم پلی به شدت کودکانه ، گنگستر هایی که از درو دیوار مانند زامبی ها به شما حمله می کنند ، صحنه های غیر اخلاقی و داستان کاملا تک بعدی از جمله معمولی ترین نکات منفی بازی هستند . این بازی را می توان به معنای واقعی شکست دانست .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل