بازی نقد و بررسی

چگونه در دوتا 2 Rank خود را افزایش بدهیم ؟

چگونه در دوتا 2 Rank خود را افزایش بدهیم ؟

یکی از دغدغه هایی که بازیکنان دوتا 2 دارند ، بالا بردن رتبه یا Rank می باشد . خوب البته که این دغدغه با حق نیز می باشد . چه کسی پیدا می شود که نخواهد با بازیکن های حرفه ای تر بازی کند ؟ در ضمن اگر شما زمانی از بازی زده شدید یا اینکه می خواستید به دلایل شخصی از بازی کردن دست بکشید ، اگر Rank بالایی داشته باشید ، می توانید اکانت خود را به قیمت بالایی بفروشید .

همه نقش ها را در بازی یاد بگیرید

متاسفانه یکی از بدترین ذهنیت هایی که بازیکن های دوتا 2 ( مخصوصا ایرانی ها و روس ها ) دارند این است که فقط آنها می توانند در نقش Carry یا MID بازی کنند . آنها فکر می کنند که در بازی تنها این دو نقش است که اهمیت دارد و اگر به کس دیگر اجازه بدهند که این نقش ها را بازی کند آنها صد درصد خواهند باخت . به همین دلیل است که این نوع بازیکن ها فقط بر روی این دو نقش تمرین می کنند و اگر در تیمی قرار بگیرند که این دو نقش از قبل توسط دیگران انتخاب شده باشد ، دیگر نمی دانند چکار کنند . شما باید حداقال دو نقش مختلف بلد باشید تا در همچین شرایطی دستتان داخل پوست گردو باقی نماند .

هر کسی روز بد دارد

باید این نکته را همیشه یاد داشته باشید که هر کسی ممکن است گاهی اشتباه کند . اگر منصف باشیم خود ما هم روز هایی است که نمی توانیم به خوبی بازی کنیم و ممکن است در بازی Feed بدهیم . خوب در چنین شرایطی داد زدن و مواخذه کردن نه تنها کمکی نمی کند ، بلکه باعث می شود تا شما بدتر نیز بازی کنید . پس بهتر است اگر در بازی ، بازیکنی اشتباهاتی انجام داد ، با آرامی به با او حرف بزنیم و از او بخواهیم که بیشتر حواسش را جمع کند . تصور کنید که Mid Lane شما چند بار Gank شده است و به اصطلاح دوتا 2 باز ها مید را Fail کرده است خوب در چنین مواقعی شما می توانید سر بازیکن مید خود داد و بیداد کنید یا اینکه با استک کردن کمپ های جنگلی و کاشتن Ward ها به او کمک کنید . مسلما روش دوم به شما برای رسیدن به پیروزی بیشتر کمک می کند .

سعی کنید ارتباط رادیویی داشته باشید

دوتا 2 یک بازی 5 به 5 می باشد که در آن ارتباط های گروهی نقش مهمی دارد . مسلما چت کردن یکی از راه های خوب برای این کار است ولی زمان زیادی از شما می گیرد . در ضمن هر کسی سرعت تایپ بالایی ندارد پس بهتر است از ارتباط رادیویی یا Voice استفاده کنید . مثلا تصور کنید که لاین مید شما توسط Arrow میرانا گنک می شود . اگر او بخواهد با چت کردن از شما کمک بخواهد هیچ فایده ای ندارد چرا که هم زمان می برد و هم او باید با استفاده از کیبورد اسکیل های خود را بزند . ولی او به راحتی می تواند به استفاده از میکروفن به راحتی بگوید که Help Mid و شما سریعا به کمک او بروید .

انگلیسی خود را تقویت کنید

البته گیمر ها معمولا از یک سطح دانش انگلیسی استانداردی برخوردار هستند ولی باز هم برای اینکه در بازی بهتر بتوانید با دیگر بازیکن ها ارتباط بر قرار کنید ، انگلیسی بهترین زبان می باشد . همان طور که می دانید Dota 2 یک بازی بین المللی است و خیلی کم پیش می آید که شما با ایرانی ها در یک بازی قرار بگیرید پس برای ارتباط برقرار کردن با دیگر بازیکن ها باید از زبان انگلیسی استفاده کنیم .

در سرور های مناسب Find Match کنید

یکی از مشکلاتی که همیشه ما ایرانی ها با آن درگیر هستیم ، اینترنت ضعیف می باشد . پس نباید با استفاده از سرور های نامناسب به این مشکل دامن بزنیم و با پینگی به شدت بالا بازی کنیم . پس بهتر است در سرور هایی بازی کنید که پایین ترین پینگ را در آن دارید . در ضمن سعی کنید که بازیکن های سروی که انتخاب می کنید ، اکثرا انگلیسی زبان باشند . سرور اروپای غربی بهترین انتخاب می باشد .

بهترین هیرو های هر پچ را بشناسید

معمولا با آپ دیت شدن هر پچ جدیدی ، تغییراتی در هیرو ها ایجاد می شود که بعضی از آنها قوی می شوند ، و بعضی قدرت سابق خود را از دست می دهند . شما باید این هیرو ها را شناسایی کنید و سعی کنید بیشتر با آنها بازی کنید . مثلا در پچ 7.06 بهترین هیرو ها برای بازی کردن وایپر ، نکرو ، ونومنسر و پوگنا بوده اند . اما در حال حاضر با آمدن پچ جدید ، این هیرو ها قدرت های خود را از دست داده اند .

برای لذت بردن بازی کنید نه بردن

یکی از معروف ترین روش ها برای موفقیت در یادگیری درس ، مخصوصا انگلیسی ، استفاده از روش desuggestopedia می باشد . در این روش معلم سعی می کند که کلاسی فراهم کند که دان آموزان از نشستن در آن احساس رضایت کند . حتی در ابتدا نیز قید می شود هدف از برگزاری این کلاس ها یادگیری نیست . جالب است بدانید میزان موفقیت در این کلاس ها 80 درصد بالاتر می رود . پس شما اگر صرفا جهت لذت بردن بازی کنید ، پیشرفت بیشتری می کنید .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل