بازی

Minecraft هم اکنون 74 میلیون کاربر فعال دارد.

Minecraft هم اکنون 74 میلیون کاربر فعال دارد.

رئیس سابق تجارت ماینکرافت Matt Booty ، اخیرا به نایب‌رئیس شرکت استودیو مایکروسافت ارتقا یافت و موقعیت قدیمی خود را ترک کرد. اکنون نقش قبلی او توسط Helen Chiang ، که به عنوان رئیس عملیات خدمت می‌کرد ، برداشته شده‌است . در مصاحبه‌ای با PopSugar ، Chiang اعداد و ارقام آنلاین های بازی Minecraft را آشکار کرد .

Helen Chiang گفت : " ما اخیرا یک رکورد جدید در ماه دسامبر برای کاربران فعال ماهیانه تعیین کردیم ، بنابراین اکنون در ۷۴ میلیون کاربر فعال هستیم - و این واقعا یک سند برای افرادی است که به این بازی بازگشته اند ، چه از طریق به روز رسانی های بازی یا آوردن بازیکنان جدید از سراسر دنیا . این واقعا هدف ما است تا جامعه‌ای را که داریم بسازیم ."

البته نه تنها پایگاه کاربری ماهانه فعال این شرکت برای رسیدن به یک نقطه عطف سرسام‌آور ۱۰۰ میلیون است ، این بازی بیش از ۱۴۴ میلیون نسخه های مختلف سیستم‌عامل فروخته‌است .

او گفت : " تمام بازیکنان ما در حال بازی در چند دستگاه مختلف و سکوها هستند و نباید مهم باشند که در کجا بازی می‌کنند - مهم است که آن‌ها این فرصت را دارند که با هم بازی کنند , چون آن را خیلی بیشتر از یک تجربه غنی می‌سازد . این سفری است که ما هنوز در آن هستیم ، کارهای زیادی برای توسعه جغرافیای جدید انجام داده‌ایم و واقعا فقط برای هر کسی در دسترس هستیم ، هر جا که بخواهند بازی کنند ."

چیانگ همچنین در مورد این که شرکت چگونه به روز رسانی های مکرر در تمام سیستم عامل ها ا ادامه می‌دهد تا بازیکنان را به عقب بازگرداند ، صحبت کرد .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل