گوشی lg g7 تین کیو 7 با 4 گیگابایت رم رویت شد.

گوشی lg g7 تین کیو 7 با 4 گیگابایت رم رویت شد.

پرچمدار بعدی ال جی با عنوان جی 7 ThinQ قبلا در کره جنوبی و با کد LGE GM-710 تایید شده بود و حالا موبایلی با همین کد در پایگاه بنچمارک گیک بنچ رویت شده که با شایعات موجود تا حدودی مطابقت دارد.

ال‌جی مدعی است که روشنایی نمایشگر LCD جی ۷ تین‌کیو، بیش از ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

این موبایل در تست های تک و چند هسته ای امتیازات قابل توجهی را کسب کرده که با گلکسی اس 9 قابل مقایسه است، البته جای تعجب هم ندارد چرا که از چیپستی مشابه بهره می برند. با این حال چیپست جدید A11 اپل به ویژه در بخش تک هسته ای نتایج بهتری را کسب کرده است.

ال‌جی هفته‌ی آینده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت از جدیدترین محصول بالارده‌ی خود با نام LG G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد؛ اما کره‌ای‌ها مطابق روال گذشته‌ی خود، از مدتی قبل، در حال انتشار اطلاعاتی درباره‌ی این گوشی هستند. ال‌جی در جدیدترین اقدام خود، امروز اعلام کرد که جی 7 "نمایشگر فوق‌العاده‌ روشنی" خواهد داشت.

در بخش دیگری از این بنچمارک میزان رم 4 گیگابایت ذکر شده که عجیب به نظر می رسد چرا که ظرفیت آن در اغلب شایعات 6 گیگابایت ذکر شده و پرچمدارهای کمپانی های رقیب به 8 گیگابایت رم مجهز شده اند. با این حال ال جی ممکن است نسخه ای از جی 7 ThinQ را با رم بیشتری روانه بازار کند که در این صورت هزینه بالاتری را به خریداران تحمیل خواهد کرد.

جی ۷ همانند نسل قبل خود از نمایشگر LCD‌ بهره خواهد برد؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که ال‌جی قصد ندارد تا در خصوص پرچم‌دار سری G خود تصمیمی مشابه ال‌جی وی ۳۰ اتخاذ کرده و این محصول را با نمایشگر POLED روانه‌ی بازار کند. نکته‌ی جالب توجه، روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نمایشگر FullVision‌ جی ۷ است که آن را به یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند بدل می‌کند.

بر اساس گزارشات قبلی جی 7 ThinQ از نمایشگری 6.1 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل برخوردار است که به لطف گاموت رنگی DCI-P3 صد در صدی رنگ هایی روشن و چشم نواز را تولید می کند. در عین حال بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی آن نسبت به G6 تا 30 درصد کاهش می یابد.

ال جی در این محصول از هوش مصنوعی بهره می برد و برای گوگل اسیستنت یک دکمه جداگانه در نظر گرفته است. این محصول در تاریخ 2 مه در مراسمی در شهر نیویورک در معرض دید عموم قرار می گیرد.

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین دوگانه ال جی G7 ThinQ پیش از رونمایی رسمی گوشی:

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل