تکنولوژی

نحوه بک آپ گیری از اینستاگرام ، معرفی قابلیت جدید اینستاگرام

نحوه بک آپ گیری از اینستاگرام ، معرفی قابلیت جدید اینستاگرام

پیش از این درباره نقشه‌های اینستاگرام برای ایجاد ابزاری که بتواند داده‌ها و اطلاعات را انتقال بدهد، خبرهای غیررسمی منتشر شده بود.

همان طور که می دانید، اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب میان کاربران به حساب می آید. برخی افراد هنگام بستن یا دی اکتیو کردن اکانت خود، نگران اطلاعاتشان هستند. قابلیت بکاپ گیری از اینستاگرام یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید که مورد نیاز بسیاری از کاربران بوده است.

تقریبا اوایل ماه جاری اعلام شد که قابلیت بکاپ گیری از اینستاگرام به زودی فعال می شود و امروز شاهد آن هستیم که این ویژگی در دسترس کاربران دسکتاپ قرار گرفت. این اپلیکیشن می‌خواهد با استفاده از این ابزار جدید به کاربرانش این امکان را بدهد که یک نسخه کپی از هر آنچه روی سرویس‌ اشتراک عکس اینستاگرام گذاشته‌اند برای خودشان تهیه کنند.

این ابزار در حال حاضر روی صاحب کمپانی اپلیکیشن یعنی فیس‌بوک در دسترس است.

برای بک آپ گرفتن از اینستاگرام باید ابتدا وارد وب سایت آن شوید، سپس بخش Privacy and Security را انتخاب کنید. اگر رفتن به مسیر یاد شده برای شما دشوار است، می توانید روی این لینک کلیک کنید تا به صورت مستقیم به صفحه مربوطه هدایت شوید.

بعد از درخواست نسخه بکاپ، یک لینک به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می شود که بعد از دانلود آن، به آرشیو تصاویر، کامنت ها و اطلاعات پروفایل خود دسترسی پیدا می کنید. در حال حاضر تنها اجازه درخواست نسخه پشتیبان از یک اکانت امکان پذیر است و بعد از ارسال درخواست، نهایتا 48 ساعت طول می کشد تا این موضوع بررسی و لینک دانلود نسخه آرشیو برای شما ارسال شود.

در حالی که بنظر می‌رسد امکان دسترسی به دانلود داده‌ها بیشتر به کار کاربرانی می‌آید که می‌خواهند از اینستاگرام خداحافظی کنند اما احتمالا بقیه هم خوشحال می‌شوند که کپی از اطلاعات‌شان را محض احتیاط داشته باشند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل