تکنولوژی

دکمه Mute برای عدم مشاهده تصاویر برخی افراد به اینستاگرام اضافه میشود

دکمه Mute برای عدم مشاهده تصاویر برخی افراد به اینستاگرام اضافه میشود

اینستاگرام شاید بالاترین سرعت را در ارائه قابلیت‌ها و امکانات جدید در اپلیکیشن خود در میان شبکه‌های اجتماعی داشته باشد تا حدی که باور اینکه یک قابلیت جدید دیگر در راهست چندان خبر عجیب و غریبی نیست و حالا گزارش‌های منتشر شده از آزمایش قابلیت Mute کردن در اینستاگرام برای عدم مشاهده تصاویر برخی افراد خبر دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که به زودی امکان ضبط فیلم آهسته به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه می‌شود. همچنین گفته شده که کاربران می‌توانند برخی افراد را Mute کنند تا دیگر تصاویر آن‌ها را در تایم‌لاین مشاهده نکنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که به اجبار یک صفحه و یا فرد خاص را در اینستاگرام در لیست فالوهای خود داشته باشید و او را دنبال کنید یا اصلا برای مدتی حال و هوای دنبال کردن یک صفحه با موضوع خاص را نداشته باشید. ظاهرا اینستاگرام به همین دلیل به دنبال عرضه قابلیت Mute کردن در اینستاگرام است.

کاربران بسیاری وجود دارند که فیلمبرداری فوق‌آهسته یا همان اسلوموشن را دوست دارند و مطمئنا عرضه گوشی‌های هوشمند با این قابلیت در دوربین آنها تائیدی بر این مدعاست.

امکان ضبط فیلم آهسته از مدتی دیگر به قسمت دوربین برنامه اینستاگرام اضافه می‌شود. البته این امکان شبیه به ویژگی ضبط آهسته گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اکسپریا XZ2 نخواهد بود، اما قطعا برای بسیاری از کاربران جذابیت خواهد داشت.

قابلیت دیگری که اینستاگرام ظاهرا در حال آزمایش آن است قابلیت واکنش سریع ری‌اکشن (Reactions) به استوری است که مطمئنا بازخورد این بخش از اینستاگرام را بالاتر خواهد برد. قابلیت Reactions اینستاگرام بسیار شبیه به همین بخش از فیس‌بوک است که چیز عجیبی نیست و می‌توانید با شکلک‌ها و ایموجی‌های مختلف بر روی همان استوری واکنش نشان دهید.

یک ویژگی جدید دیگر که قرار است به اینستاگرام اضافه شود، امکان انتشار استوری براساس تقویم است. با این ویژگی کاربران می‌توانند یک تاریخ و یک ساعت خاص را برای انتشار استوری خودشان مشخص کنند تا استوری مورد نظر در آن لحظه منتشر شود.

اینها قابلیت‌هایی هستند که بر اساس کدها و نسخه‌های آزمایشی کاربران موسوم به بتاتستر متوجه آزمایش آنها از سوی اینستاگرام شده‌اند.

اضافه شدن این ویژگی‌های جدید هنوز از سوی اینستاگرام تایید نشده است، اما با توجه به اتفاقات گذشته همیشه امکانات جدید به صورت شایعه بودند و بعد رسما تایید شدند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل