تکنولوژی

تصاویر و مشخصات پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC U12 Plus

تصاویر و مشخصات پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC U12 Plus

ساعاتی پیش ۹ تصویر واقعی از آنچه گفته می‌شود پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC U12 Plus باشد، در فضای مجازی منتشر شد.

بنا به گزارش‌های مختلف، به نظر می‌رسد که این گوشی تنها پرچم‌دار HTC در سال ۲۰۱۹ است و این عکس‌های منتشر شده هم تا حد زیادی با دیگر گزارش‌های مربوط به مشخصات این گوشی، مطابقت دارند.گفته می‌شود که یو ۱۲ پلاس تنها پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در سال جاری میلادی خواهد بود. بر اساس شایعات و البته این عکس‌های درز شده، نمایشگر این فبلت از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و همچنین دو دوربین دوگانه در جلو و پشت این گوشی تعبیه شده است. 

حسگر اثر انگشت اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس در پنل پشتی آن قرار دارد؛ اما نمای پشت یو ۱۲ پلاس، علاوه‌ بر این حسگر از دوربین دوگانه با چینش افقی، فلش LED دوگانه و سنسور سنجش ضربان قلب نیز میزبانی می‌کند. 

این محصول به باتری غول‌ پیکر 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود و از استاندارد IP68 بهره می برد. سیستم عامل پیش فرض این مدل اندروید اوریو 8.0 خواهد بود. یکی از ویژگی های ذکر شده در این سایت پشتیبانی U12 از LTE Cat 12 است که با شایعات گذشته مغایرت دارد.

در پشت گوشی HTC U12 پلاس یک حسگر اثر انگشت مشاهده می‌شود و گویا تنها دوربین‌های اصلی از فلش دوگانه‌ی LED بهره می‌برند. این غول تکنولوژی تایوانی به نظر می‌رسد برای این فبلت تصمیم گرفته از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی استفاده کند.

با این حال مشخص نیست آیا اچ‌تی‌سی با هدف کاهش هزینه‌ها و فعالیت در حوزه‌ی نوظهوری که می‌تواند در آن‌ به موفقیت دست یابد، در آینده‌ی نزدیک به‌طور کامل از بازار گوشی‌ هوشمند خارج خواهد شد یا خیر؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل