تکنولوژی

تماس تصویری اینستاگرام ویژگی جدید این اپلیکیشن جذاب

تماس تصویری اینستاگرام ویژگی جدید این اپلیکیشن جذاب

قابلیت پخش زنده یکی از محبوب‌ ترین ویژگی‌ های اینستاگرام محسوب می‌شود و حالا این شبکه‌ اجتماعی میخواهد از این هم فراتر برود.بعد از حدود دو ماه، سرانجام شایعات تماس تصویری اینستاگرام رنگ و بوی حقیقت به خودشان گرفتند و از امروز این قابلیت برای بعضی از کاربران اینستاگرام فعال شده است.

فیسبوک در جریان کنفرانس F8 2018 اعلام کرد به‌زودی، اینستاگرام قابلیت تماس تصویری را برای کاربرانش فعال می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که برای برقراری ارتباط با دوستان خود از این قابلیت بهره ببرند. البته تماس تصویری اینستاگرام فعلا در مرحله تست به سر می برد و به زودی شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

استفاده از این مشخصه بسیار ساده است. کافی است در بالای صفحه‌ی Direct بر آیکون دوربین ضربه بزنید. ویژگی جذاب این تماس تصویری این است که در حین صحبت کردن می‌توانید تصویر را کوچک کنید و مشغول گشت‌وگذار در محیط اینستاگرام شوید. با توجه به اطلاعات به دست آمده، تماس ویدیویی تنها یک‌به‌یک نیست و کاربران به صورت گروهی نیز قابلیت این را دارند تا تماس تصویری بگیرند. به نظر می رسد تماس تصویری گروهی حداکثر از چهار نفر پشتیبانی می کند.

اما تماس تصویری تنها قابلیت جدید اینستاگرام نیست و فیسبوک از طراحی دوباره صفحه Explore هم رونمایی نمود. در بروزرسانی جدید، اکنون در بالای صفحه این بخش چند گزینه همانند حیوانات، معماری و عکاسی وجود دارد و با کلیک روی آن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی متناسب با این موضوعات خواهید دید.

بدون شک این یک اقدام جالب توجه از طرف اینستاگرام محسوب می­شود. هرچند هدف اصلی شبکه‌های اجتماعی امکان برقراری ارتباط بین افراد مختلف است، اما قابلیت تماس‌ تصویری یک نوع صمیمیت بیشتر را برای اینستاگرام به ارمغان می‌آورد. کاملا واضح است که اینستاگرام می‌خواهد به محیطی همه‌فن‌حریف برای برقراری ارتباط با دوستان جدید و قدیمی بدل شود و به همین خاطر همواره قابلیت‌های جدید و متنوعی را معرفی می‌کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل