بازی

معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال 2018

معرفی بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال 2018

یکی از سبک هایی که علاقه مندان بازی های ویدیویی با آن خاطرات زیادی دارند، سبک مبارزه ای یا Fighting می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک در این است که شما معمولا آن را با یکی از دوستان خود تجربه می کنید. همین موضوع باعث می شود تا هیجان بازی دوچندان شود. این سبک از بازی ها هیچوقت قدیمی و تکراری نمی شوند، به همین دلیل حتی در سال 2018 نیز چندین بازی در این سبک به بازار عرضه شده اند. اگر دوست دارید با بهترین بازی های مبارزه ای در سال 2018 بیشتر آشنا شوید، ما را در ادامه همراهی کنید.

بازی Soulcalibur VI

از جمله مهم ترین مجموعه بازی های مبارزه ای دنیا، می توان به سری بازی های Soulcalibur اشاره کرد. این شماره از بازی توسط Bandai Namco Entertainment برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شده است. درست مانند نسخه های پیشین، این بازی نیز سه بعدی و مبتنی بر سلاح می باشد. مسلما برای کسانی که با این سری خاطره دارند، Soulcalibur VI می تواند یک تجربه بی نظیر باشد.

بازی Dragon Ball FighterZ

بازی Dragon Ball FighterZ نیز از جمله بازی های مبارزه ای برتر سال 2018 می باشد که توسط شرکت Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این نسخه از سری بازی های مجموعه Dragon Ball می باشد که بیشتر در کشور های آسیای شرقی طرفدار دارد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. در ژانویه سال 2018، نسخه ای از آن برای کاربران نینتندو در ژاپن نیز منتشر شد. شاید هر کسی با این بازی ارتباط برقرار نکند اما چیزی از ارزش های فنی آن کم نمی کند

بازی EA Sports UFC 3

کمپانی EA در بیشتر رشته های ورزش حرف اول را می زند اما این امر در سبک های مبارزه ای صدق نمی کند. با این حال، در سال 2018، این کمپانی بازی با نام EA Sports UFC 3 را روانه بازار کرده است که در مورد رشته پرطرفدار UFC می باشد. این بازی در کشور های آمریکایی، یکی از پرفروش ترین نسخه های ورزشی می باشد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس است. EA Sports UFC 3 از جمله معدود بازی های مبارزه ای سال 2018 است که می توان آن را با بیش از دو نفر انجام داد.

Super Smash Bros. Ultimate

یکی از ایراد هایی که همیشه از بازی های مبارزه ای می گرفتند، خشن بودن آنها می باشد. اگر به دنبال یک بازی مبارزه مهیج و در عین حال نه چندان خشن برای فرزند خود می گردید، بهترین انتخاب Super Smash Bros. Ultimate می باشد. این نسخه، پنجمین بازی سری Super Smash Bros است که یکی از محبوب ترین نسخه های بازی های مبارزه ای در آسیا محسوب می شود. این بازی مخصوص کسانی است که از کنسول نینتندو استفاده می کنند. این بازی موفق شد در یک شب بیش از 1 میلیون نسخه به فروش برساند که این موضوع محبوبیت بالای این سری را در آسیا نشان می دهد.

بازی BlazBlue: Cross Tag Battle

مسلما این بازی نسبت به دیگر نسخه ها، از شهرت کمتری برخوردار باشد اما باید بدانید که BlazBlue: Cross Tag Battle در بیشتر سایت ها نمره بالایی گرفته است. در واقع این بازی تنها بازی مبارزه ای دو بعدی سال 2018 است که نمره بالای 80 دارد. این بازی برای کنسول های پلی استیشن 4، نینتندو و کامپیوتر عرضه شده است. شاید مهم ترین بخش این بازی که توجه بسیاری به آن شده است، جلوه های هنری و موزیک باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل