بازی ترفند

ترفند جان بی نهایت در بازی Candy Crush در اندروید و IOS برای تمام نسخه ها

ترفند جان بی نهایت در بازی Candy Crush در اندروید و IOS برای تمام نسخه ها

حتما شما هم با بازی های بسیار پرطرفدار و البته اعتیادآور candy crush که احتمالا نام آن را پیش از این شنیده اید آشنا هستید.این بازی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در سبک پازل شناخته شده است. جالب است بدانید بازی کندی کراش در عین داشتن گرافیکی رنگارنگ و در نگاه اول کودکانه، سردمدار بازی های سبک Casual در اندروید است! در بازی کندی کراش شما میبایست با سرعت زیادی آبنبات های مشابه را کنار یکدیگر قرار داده و با کسب امتیاز مورد نیاز به مرحله بروید. وجود مراحل مختلف منحصربفرد و جذاب، دارا بودن گرافیک hd رنگارنگ، دستاوردهای گوناگون در طول بازی، چالشهای متفاوت در هر مرحله و دارا بودن خلاقیت های زیبا همگی دست به دست هم داده اند تا شما تجربه ی بهترین بازی پازل چینی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید.

اگر شما هم جزء بازیکنان بازی سرگرم کننده و جذاب کندی کراش (candy crush) هستید حتما تا به حال به یک مرحله سخت رسیده اید و بارها و بارها تلاش کردید و نتوانستید آن مرحله را پشت سر بگذارید و تایمر بازی به نفع شما نچرخیده است!

یک راه نسبتا آسان برای استفاده از گرفتن جان بیشتر در این بازی اتصال فیس بوک به این برنامه و درخواست از دوستان فیسبوکی خود برای گرفتن جان است.

اما در ترفندی دیگر و اما کاربردی ما ترفندی جذاب به شما می آموزیم که بازی را بدون برنامه اضافه اصطلاحا گول بزنید. این ترفند هم در اندروید و هم در IOS کارایی دارد بدین معنا که اگر شما از گوشی های آیفون یا سامسونگ یا برندهای دیگر استفاده میکنید میتوانید از این ترفند برای گرفتن جان بیشتر استفاده کنید.

برای این کار پس از این که زمان بازی تمام شد (بر اثر زیاد بازی کردن یا از دست دادن جان) میتوانید با تغییر ساعت گوشی خود به راحتی جان اضافه کنید. بعد از اتمام زمان بازی از بازی خارج شوید و در قسمت تنظیمات گوشی خود به بخش تغییر ساعت گوشی مراجعه کنید. در گوشی هایی با زبان انگلیسی میتوانید به Settings => Date & time مراجعه کنید. و تیک Automatic date & time که در فارسی به معنای تاریخ اتوماتیک میباشد را بردارید. همچنین تیک Automatic time zone را نیز بردارید. و ساعت گوشی خود را به چند ساعت جلوتر یا تاریخ گوشی خود را یک روز جلوتر تنظیم کنید.

سپس به بازی برگردید و مشاهده میکنید که جان شما اضافه شده است. پس از اتمام بازی میبایست مجددا به تنظیمات تاریخ و ساعت برگردید و تیک هایی که برداشتید را بزنید تا تاریخ و ساعت گوشی شما تنطیم شود.

بدین روش با این ترفند جان شما در بازی کندی کراش Candy crush اضافه میشود و بیشتر میتوانید از بازی لذت ببرید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل