تکنولوژی آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش نحوه پشتیبان گیری خودکار iTunes هنگام اتصال به کامپیوتر

آموزش نحوه پشتیبان گیری خودکار iTunes هنگام اتصال به کامپیوتر

آیتونز یا ( iTunes ) یا ( آیتیونز ) یا ( آی تونز ) نرم افزار رایگانی است که برای برای پخش فایل های صوتی و تصویری و سازماندهی و دسته بندی آنها بروی کامپیوتر ویندوز یا مک است که توسط شرکت اپل تولید و ارائه شده است . شما میتوانید آیتونز را براحتی از سایت اپل دانلود کنید.

مهمترین نکته در آیتونز اینست که پل ارتباطی میان محصولات اپل از جمله آیفون ، آیپاد و آیپد می باشد و بدون این نرم افزار تقریبا دسترسی و بروز رسانی فایلها بروی آیفون / آیپد / آیپاد امکان پذیر نیست . در واقع آیتونز یک وسیله ارتباطی بین کاربران شرکت اپل و امکانات این شرکت می باشد.

برای بروز رسانی ، ریختن موسیقی ، فیلم ، کتاب و … ، بک آپ گرفتن ، نصب نرم افزار و دیگر موارد از این قبیل ، داشتن جدیدترین نسخه نرم افزار آیتونز از واجبات است .برای دانلود آخرین ورژن آیتونز بایستی به سایت آیتونز به آدرس itunes.com مراجعه کنید و برروی گزینه FREE DOWNLOAD کلیک کنید.


در ابتدا باید بدانید که نرم افزار Itunes به صورت خودکار از اطلاعات شما پشتیبان میگیرد. ولی در صورتی که به هر نحوی مایل به غیر فعال کردن یا فعال کردن مجدد این ویژگی میباشید. میتوانید در صفحه Summary در بخش Backups گزینه This Computer را انتخاب کنید و یک بار به صورت دستی بکاپ را تهیه کنید، با انتخاب کلید Backup now. از این پس هر بار آیفون وصل بشه آتوماتیک بکاپ رو روی کامپیوتر به روز رسانی میکنه

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل