تکنولوژی

مایکروسافت و تصاحب شرکت N-Trig

مایکروسافت و تصاحب شرکت N-Trig

microsoft-ntrig

گزارش شده که مایکروسافت قصد دارد شرکتِ اِن‌-تریگ، تولیدکننده‌ی استایلوسِ سرفیس پرو ۳ را به تصاحب خود درآورد. رسانه‌ها قیمت ۲۰۰ میلیون دلار را برای این معامله اعلام کرده‌اند.

مپانی N-Trig در حال حاضر ۱۹۰ کارمند دارد و در زمینه‌ی توسعه‌ی قلم‌های استایلوس فعالیت می‌کند. ان‌-تریگ در واقع رقیبِ واکوم به شمار می‌رود.

در حال حاضر اکثر صفحه‌های دیجیتایزر از جمله‌ محصولات سری نوت سامسونگ به سخت‌افزار ساخت واکوم مجهز شده‌اند، اما مایکروسافت در سرفیس پرو ۳ تصمیم گرفت ان‌-تریگ را جایگزین واکوم کند. حال رویترز گزارش کرده که ردموندی‌ها قصد دارند با پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار کمپانی N-Trig را از آن خود کند.

مایکروسافت بر روی پشتیبانی از قلم دیجیتال در سیستم‌عامل ویندوز تمرکز ویژه کرده است؛ به عنوان مثال در سرفیس پرو ۳ با فشار دادن دکمه‌ی استایلوس اپلیکیشن یادداشت برداری اجرا می‌شود یا صفحه به خوبی میزان فشار وارد شده از جانب قلم را حس می‌کند. اخیرا ردموندی‌ها در مرورگر اسپارتان نیز پشتیبانی از قلم دیجیتال را اضافه کرده‌اند تا تجربه‌ی وب‌گردی با استایلوس بهتر از قبل شود.

چندی پیش مدیر بخش سرفیس با وال‌استریت ژورنال مصاحبه‌ای برگزار کرد و در آن گفت که کاربران از قلم استایلوس سرفیس پرو ۳ استفاده می‌کنند و از آن راضی هستند. وی همچنین به پشتیبانی بیشتر از قلم دیجیتال در ویندوز ۱۰ اشاره کرد.

منبع : Reuters

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل