بازی

بازی Gears of War5 تحولی جدید در بازی های رایانه ای ایجاد میکند !!!

 بازی Gears of War5 تحولی جدید در بازی های رایانه ای ایجاد میکند !!!

قبل از نمایشگاه E3 2018 شایعاتی به‌گوش رسیده بود که مایکروسافت نسخه جدید سری Gears of War را معرفی خواهد کرد و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، بازی Gears of War 5  به‌صورت رسمی معرفی شد.

استودیو کوالیشن که وظیفه‌ی ساخت Gears of War 5 را برعهده دارد اعلام کرد که این بازی بزرگ‌ترین و زیباترین جهان ساخته شده توسط این استودیو را دارا است. همچنین مشخص شد که این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

با توجه به صحبت های راد فرگوسن به عنوان رئیس استودیو کوالیشن، ساخت بازی Gears of War 5 کاملا ممکن است اما این اتفاق در صورتی که ما شاهد شکست Gears of War 4 باشیم نخواهد افتاد. طبق توضیحات ارائه شده از سوی سازندگان، چنین آگاهی باعث کاهش فشار تا حد قابل توجهی بر روی آنها می شود.

راد فرگوسن چنین گفت :

راد فرگوسن طی صحبت های خود با DigitalSpy پیرامون این موضوع چنین گفته است که ، یکی از نکات خوب سرمایه گذاری مایکروسافت این است که ما می دانیم بازی بعدی شاید ساخته خواهد شد مگر اینکه عنوان فعلی خراب کند.

این مهم باعث شده است که طراحی بازی راحت تر صورت گیرد. در گذشته وقتی مشغول ساخت بازی های Gears 2 ،Gears 1 و Gears 3 بودیم، شک و شبه زیادی وجود داشت و هیچ وقت نمیدانستیم که عنوان بعدی هم ساخته خواهد شد یا خیر پس باید صرفا همه چیز را به خوبی انجام می دادیم.

اما حال ما به موارد مختلف نگاه می کنیم و مبینیم که برخی از آنها برای اینجا مناسب نیستند و در عنوان بعدی بهتر جلوه خواهند کرد. این مسئله کار را بسیار راحت تر می کند.

 Gears of War از مهمترین سری بازی هایی است که مایکروسافت ارائه می کند و به همین راحتی قرار نیست آن را رها کند. ساخت یک بازی تحت عنوان Gears of War 5 کاملا ممکن است اما فعلا اعضای کوالیشن بایستی سخت در ارائه عنوانی مناسبت با Gears of War 4 تلاش کنند.

تا به‌امروز شایعات زیادی حول نسخه بعدی مجموعه Gears of War منتشر شده است و اخیرا اعلام شده که به‌احتمال زیاد این بازی در کنفرانس خبری مایکروسافت رونمایی می‌شود. با تمام این تفاسیر صبر کردن تنها کاری است که در حال حاضر می‌توان انجام داد. مایکروسافت برای اینکه بتواند دل هواداران خود را به‌دست آورد، باید در کنفرانس خبری خود بازی‌های متنوع و بازی‌های انحصاری بیشتری را نشان دهد.

 

 

تاریخ انتشار Gears of War 5 :

اطلاعات به دست آمده از پوسترهای نصب‌شده در محل برگزاری نمایشگاه E3 2019 تاییدکننده‌ی گزارش‌هایی بودند که ماه گذشته در اینترنت منتشر شده بوده و تاریخ عرضه‌ی بازی را روز ۱۰ سپتامبر اعلام کرده‌بودند. همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید، تاریخ انتشار Gears of War 5 پاییز ۲۰۱۹ اعلام شده‌است و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت در پنجره‌ی بعدی عرضه‌ی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس باید به انتظار یکی از مهم‌ترین عناوین آن باشیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل