بازی

بازگشت دوباره پدر سبک ترس با بازی Resident Evil 2 Remake

بازگشت دوباره پدر سبک ترس با بازی Resident Evil 2 Remake

اولین بازی مورد انتظار سال که از قضا توانست لقب مورد انتظار‌ترین بازی را هم در نظرسنجی مردمی را بدست آورد.

چیزی نیست جز بازسازی یکی از بهترین بازی‌های تاریخ آثار ترسناک یعنی رزیدنت ایول 2؛ اثری که البته نیازی نیست برای تجربه آن خیلی منتظر بمانیم و چون به زودی زود تاریخ انتشار آن گفته میشود .

Resident Evil 2 Remake تلفیقی جذاب و ایده‌آل از اصالت مجموعه و المان‌های مدرن است؛ از طرفی داستان نسخه دوم، شخصیت‌های آن و حتی زامبی‌های کندش و اتمسفر ترسناکش را داریم و از طرف دیگر هم کپکام با اضافه کردن المان‌های جدیدی مثل دوربین سوم‌شخص و گرافیک‌های کاملا مدرن و امروزی، Resident Evil 2 Remake را به اثری مناسب برای سال ۲۰۱۹ و نسل هشتم بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است.

درباره بازی Resident Evil 2 Remake :

Resident Evil 2 Remake مثل نسخه اصلی داستان دو شخصیت کلیر ردفیلد و لیان اس کندی را روایت می‌کند که هرکدام بنا به دلایل شخصی به راکون سیتی آمده‌اند؛ شهری که فاصله زیادی با محیطی که آن‌ها انتظارش را داشتند دارد و زامبی‌ها و موجودات آلوده به ویروس T در سراسر آن انتظار شخصیت‌ها را می‌کشند.

حرف های سایت ( IGN ) :

خوشبختانه در رابطه با کیفیت Resident Evil 2 Remake می‌توانیم بهتر از بقیه آثار صحبت کنیم؛ چرا که نقد‌های این بازی منتشر شده‌اند و شاید جمله سایت آی‌جی‌ان که گفته «رزیدنت ایول 2 اثری است که بازیساز‌های دیگر هم وقتی بخواهند یک تجربه قدیمی را بازسازی کنند باید از آن یاد بگیرند»، بهترین جمله برای توصیف آن باشد.

 

سازنده این بازی شرکت کپکام است که لقب ( پدر ترس ) را به خود گرفته است از تاریخ انتشار بازی در  ۲۵ ژانویه (۵ بهمن)

اعلام میکند ، که برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار میگیرد اعلام کرد.

بازی  Resident Evil 2 Remake بازی همچنان تاریک ، اتمسفری از ترس می توان یاد کرد .

Resident Evil صرفا فقط یک مجموعه بازی قدیمی و موفق نیست؛ رزیدنت ایول آن‌قدر اثری تاثیرگذار و مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی است که خیلی‌ها این مخلوق شینجی میکامی را که تاثیر غیر قابل انکاری روی چندین نسل از بازی‌های ویدیویی داشته، پدر سبک ترس می‌دانند. اما مجموعه‌ای که خودش مسبب خلق شدن خیلی از آثار فراموش‌نشدنی این سبک بوده، همیشه هم در اوج نبودند و پس از نسخه‌های اصلی و اولیه، کپکام آن را وارد مسیر‌هایی کرده که شاید بدبین‌ترین طرفداران این مجموعه هم فکرش را نمی‌کردند که روزی، چنین افتضاحاتی ساخته شوند؛ منظورم نسخه‌هایی مثل Resident Evil: Operation Raccoon City یا Umbrella Corps هستند که با هر منطقی هم که حساب کنیم، ساخته شدن‌شان کوچک‌ترین توجیحی نداشته و ندارد.

در کنار این‌ها البته آثار متوسط و موفق زیادی هم ساخته شده‌اند ولی هنوز که هنوزه، وقتی صحبت از روز‌های اوج رزیدنت ایول می‌شود، ذهن خیلی از طرفداران قدیمی این مجموعه به‌سراغ چهار نسخه اصلی اولیه می‌رود که قطعا، بهترین روز‌های این سری را رقم زده‌اند.

 

جمع بندی :

Resident Evil 2 Remake هم درست مثل نسخه اصلی‌اش یک شاهکار تمام‌عیار است یا خیر. به هر حال کپکام این بار اثری را بازسازی کرده که جایگاه واقعا ویژه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی دارد و یکی از تاثیرگذار‌ترین آثار ترسناک است. همین هم بازسازی آن را به کاری سخت بدل می‌کند؛ کاری که امیدواریم کپکام از پس آن بربیاید و لذت تجربه یک نسخه عالی از مجموعه رزیدنت ایول را به‌مان هدیه بدهد. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل