مقالات آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش نحوه نمایش و مخفی کردن آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10

آموزش نحوه نمایش و مخفی کردن آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10

اگر یک دسکتاپ تمیز را دوست دارید ، ویندوز می تواند کمی مضطرب کننده باشد. بسیاری از برنامه هایی که نصب می کنید به طور خودکار نماد (شورت کات) خود را  به دسک تاپ اضافه می کند ، بنابراین مرتباً آنها را حذف می کنید. به جای اینکار تمامی آیکن ها یکجا مخفی کنید!

اگر از رایانه شخصی با دسک تاپ خالی استفاده می کنید ، این گزینه همچنین به شما امکان می دهد همه آن آیکن های مخفی را دوباره فعال کنید.

برای مخفی کردن یا عدم پنهان کردن تمام نمادهای دسک تاپ خود ، با کلیک راست بر روی دسک تاپ خود ، روی "View" و سپس روی "Show Desktop Icons" کلیک کنید. این گزینه در ویندوز 10 ، 8 ، 7 و حتی XP کار می کند. این گزینه نمادهای رومیزی را روشن یا خاموش می کند.

همین! استفاده از این گزینه و پیدا کردن آسان است - اگر می‌دانید آنجا وجود دارد!

ویندوز همچنین به شما امکان می دهد آیکون های رومیزی داخلی مانند "This PC" ، "Network" و "Recycle Bin" را پنهان کنید. اگر این آیکن ها از بین رفته اند یا می خواهید آن آیکون ها را مخفی کنید از این گزینه میتوانید استفاده کنید برای این کار روی دسکتاپ کلیک راست کنید و گزینه "Personalize" را انتخاب کنید.

اگر از ویندوز 10 استفاده میکنید در اینجا در سمت پنل سمت چپ روی گزینه "Themes" و سپس روی گزینه "Desktop icon settings" کلیک کنید.

در اینجا با تیک زدن یا برداشتن تیک میتوانید آیکن های دسکتاپ خود را کنترل کنید. و پس از اینکار دکمه OK را بزنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل