مقالات آموزش ویندوز

تمام راه هایی که هنوز می توانید به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا یابید (2019)

تمام راه هایی که هنوز می توانید به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا یابید (2019)

تمام راه هایی که هنوز می توانید به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا یابید

مطابق گفته مایکروسافت ، پیشنهاد ارتقاء رایگان ویندوز 10 به پایان رسیده است. اما این کاملاً درست نیست. چند روش وجود دارد که هنوز هم می توانید به صورت رایگان به ویندوز 10 ارتقا  یابید و مجوز قانونی بگیرید ، یا فقط ویندوز 10 را نصب کنید و از آن به صورت رایگان استفاده کنید.


چند راه وجود دارد که می توانید ویندوز 10 را به صورت رایگان و بدون استفاده از مجوز دریافت کنید: 

می توانید ویندوز 10 را با کلید 7 یا 8 نصب کنید ، یا ویندوز را بدون کلید نصب کنید.

در اینجا نحوه کار هر یک از این روش ها آمده است.


کلید ویندوز 7 ، 8 یا 8.1  را تهیه کنید

در حالی که دیگر نمی توانید از ابزار "دریافت ویندوز 10" برای به روزرسانی از داخل ویندوز 7 ، 8 یا 8.1 استفاده کنید ، هنوز هم می توانید رسانه نصب ویندوز 10 را از مایکروسافت بارگیری کنید و سپس کلید Windows 7، 8 یا 8.1 را در صورت تهیه شما آن را نصب کنید ما این روش را بار دیگرامتحان کردیم و هنوز هم کار می کند.


ویندوز با سرورهای فعال سازی مایکروسافت تماس گرفته و تأیید خواهد کرد که کلید نسخه قبلی ویندوز واقعی است. اگر چنین باشد ، ویندوز 10 بر روی رایانه شخصی شما نصب و فعال می شود. رایانه شخصی شما مجوز دیجیتال را بدست می آورد و می توانید در آینده به استفاده و نصب مجدد ویندوز 10 روی آن ادامه دهید.  اگر بعد از نصب ویندوز به این طریق به 

Settings > Update & security > Activation بروید ، عبارت

 "Windows is activated with a digital license" را مشاهده خواهید کرد.

مایکروسافت ارتباطی با آنچه در اینجا رخ داده است ، یا اینکه آیا این روش را در آینده مسدود خواهد کرد یا خیرنگفته. اما هنوز هم درست کار می کند حتی اگر مایکروسافت این ترفند را در آینده مسدود کند ، رایانه شخصی مجوز دیجیتالی خود را حفظ می کند و ویندوز 10 فعال خواهد شد.


اگر قبلاً ارتقا یافته اید ، Windows 10 را مجدداً نصب کنید


اگر از هر پیشنهادی برای ارتقاء رایگان استفاده کرده اید - از جمله پیشنهاد اولیه ارتقاء رایگان در طول سال اول ، می توانید ادامه دهید. ویندوز 10 به صورت رایگان در همان سخت افزار.

برای این کار کافی است رسانه نصب ویندوز 10 را بارگیری کرده و آن را بر روی آن کامپیوتر نصب کنید. هیچ کلیدی در طول مراحل نصب ارائه نمی دهد. پس از تماس با سرورهای مایکروسافت باید به طور خودکار فعال شود.

مطمئناً ، در صورتی که قبلاً به ویندوز 10 ارتقا یافته باشید ، می توانید این کار را انجام دهید ، اما می توانید در آینده ویندوز 10 را به صورت رایگان در همان رایانه نصب کنید - حتی اگر دیسک سخت یا سایر اجزای آن را جایگزین کنید. activation wizard جدید در

 Windows Anniversary Update حتی به شما کمک می کند تا مشکلات سخت افزاری را برطرف کرده و مجوز دیجیتالی را با رایانه دوباره دریافت کنید.


ویندوز را نصب کنید و اخطارهای فعال سازی را نادیده بگیرید

راز واقعی در اینجا وجود دارد: شما نیازی به تهیه کلید محصول برای نصب ویندوز 10 ندارید. می توانید رسانه نصب ویندوز 10 را از مایکروسافت بارگیری کرده و آن را بر روی رایانه شخصی ، در Boot Camp در Mac یا در یک ماشین مجازی و بدون تهیه برنامه نصب کنید. یک کلید محصول ویندوز به طور عادی به کار خود ادامه می دهد و شما می توانید هر کاری که می خواهید عملی کنید.


 این یک راه بسیار مناسب برای راه اندازی یک ماشین مجازی سریع ، آزمایش ویندوز 10 بر روی رایانه شخصی یا نصب ویندوز 10 در Boot Camp است. حتی می توانید پس از نصب آن به نسخه قانونی ویندوز 10 فعال شده برگردید.


طبق دستورالعمل مایکروسافت این از نظر فنی مجاز نیست ، اما آنها بطور خاص ویندوز را طراحی کرده اند تا از این طریق کار کند. اگر مایکروسافت نمی خواهد مردم این کار را انجام دهند ، می تواند ویندوز را تغییر دهد تا در آینده این کار را مسدود کند - و ممکن است. اما ویندوز سالهاست که این روش را انجام داده است. این حتی با ویندوز 7 امکان پذیر بود.


همچنین می توانید به وب سایت مایکروسافت بروید و نسخه ارزیابی 90 روزه

 Windows 10 Enterprise را بارگیری کنید. این کار به مدت 90 روز - حدود سه ماه ادامه خواهد یافت. این نسخه برای ارزیابی ویندوز 10 طراحی شده است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل