Threads نام اپلیکیشن جدید برای دوستان نزدیک اینستاگرام

Threads نام اپلیکیشن جدید برای دوستان نزدیک اینستاگرام

شرکت فیس بوک امروز، از اپلیکیشن Threads پرده برداری کرد ، برنامه پیام رسانی جدید دوربین محور که به شما کمک می کند تا با دوستان صمیمی خود در ارتباط باشید.

در طول چند سال گذشته ، ما چندین روش جدید برای به اشتراک گذاشتن بصری در اینستاگرام و ارتباط با افرادی که به آنها علاقه دارید ارتباط برقرار کرده ایم - از اشتراک گذاری لحظات روزمره در استوری ها گرفته تا پیام های تصویری در دایرکت. اما برای حلقه دوستان کوچکتر شما ، ما نیاز به ارتباط بیشتر در طول روز داشتیم ، تا بتوانید از طریق عکس و فیلم با شما چه کاری انجام می دهید و چه احساسی دارید. به همین دلیل ما Threads را ساختیم ، روشی جدید برای ارسال پیام با دوستان نزدیک در یک فضای اختصاصی و خصوصی.

Threads یک اپلیکیشن مستقل است که با حفظ حریم خصوصی ، سرعت و ارتباطات نزدیک شما ساخته شده است. می توانید عکس ها ، فیلم ها ، پیام ها ، استوری ها و موارد دیگر را با لیست دوستان نزدیک اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. شما کنترل می کنید که چه کسی می تواند به شما در Threads برسد ، و می توانید تجربه را در اطراف افرادی که بیشترین اهمیت را دارند ، سفارشی کنید.

فقط به دوستان نزدیک خود پیام دهید 
سال گذشته ، ما برای به اشتراک گذاشتن لحظات شخصی بیشتر با گروهی از افراد برگزیده ، دوستان نزدیک را معرفی کردیم. اکنون ، می توانید از تردز برای پیام دادن به آن افراد در لیست دوستان نزدیک اینستاگرام خود استفاده کنید و یک صندوق ورودی و اعلان های اختصاصی برای آنها خواهید داشت. اگر هنوز لیستی تنظیم نکرده اید ، می توانید هنگام بارگیری برنامه ، یکی از آنها را مستقیماً از Threads تهیه کنید.

عکس ها و فیلم ها را فوراً به اشتراک بگذارید 
اپلیکیشن Threads سریعترین راه برای به اشتراک گذاشتن عکس یا فیلم با دوستان نزدیک خود در اینستاگرام است. به این طور مستقیم به دوربین باز می شود و به شما امکان می دهد میانبرها را اضافه کنید ، بنابراین می توانید کارهایی را که می کنید فقط در دو تپ انجام دهید.

دریابید که دوستان شما در چه وضعیتی هستند؟ 
ما شنیده ایم که شما می خواهید روشی آسان تر برای پیوستن به دوستان خود در طول روز - به ویژه هنگامی که شما برای ارسال عکس یا مکالمه ندارید. به همین دلیل ما وضعیت ایجاد کردیم می توانید یک وضعیت پیشنهادی را انتخاب کنید ( مطالعه) ، (😅 جالب) یا وضعیت خودکار (Auto در حال حرکت) را روشن کنید ، که بطور خودکار بخش های کمی از متن را در جایی که شما هستید بدون اینکه مختصات خود را از دست بدهید ، به اشتراک می گذارد. فقط دوستان نزدیک شما وضعیت شما را خواهند دید ، و این کاملاً انتخاب شده است.

وضعیت با توجه به حریم خصوصی در ذهن شما ایجاد شده است - شما کنترل می کنید که آیا وضعیت خود را به اشتراک می گذارید و با آنها چه کسی هستید.

اپلیکیشن تردز یک خانه جدید و اختصاصی برای مکالمات مورد علاقه شما ارائه می دهد. پیام های لیست دوستان نزدیک شما در هر دو موضوع و مستقیم نمایش داده می شود ، بنابراین شما باید کاملاً کنترل کنید که چگونه و با چه کسی می خواهید تعامل کنید.

موضوعات امروز از سطح جهانی شروع می شوند. امیدواریم که Threads بتواند شما را با افرادی که به آنها اهمیت می دهید کمی نزدیک تر کند.

منبع: اینستاگرام

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل