آموزش نرم افزار و اپلیکیشن آموزش کامپیوتر و موبایل

بستن کامنت اینستاگرام | چگونه کامنت‌ها را در اینستاگرام ببندیم؟

بستن کامنت اینستاگرام | چگونه کامنت‌ها را در اینستاگرام ببندیم؟

گاهی اوقات بخش کامنت اینستاگرام می تواند مثل نعمت یا نفرین باشد. اگر اوضاع خوب پیش نمی رود، می توانید کامنت گذاشتن را به طور کامل غیرفعال کنید، کامنت های فعلی را مخفی کنید و از گذاشتن کامنت جدید توسط افراد جلوگیری کنید. در این مطلب نحوه ی بستن کامنت اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه بستن کامنت برای یک پست لایو اینستاگرام

متأسفانه، هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن کامنت در همه ی پست های اینستاگرامی شما به طور همزمان وجود ندارد. نزدیک ترین گزینه ای که دارید این است که حساب کاربری خود را خصوصی کنید.

بستن کامنت اینستاگرام در پست

شما امکان بستن کامنت اینستاگرام در هر پست را دارید. برای این کار، اپلیکیشن اینستاگرام را در تلفن هوشمند iPhone یا Android خود باز کرده و پست موردنظر را جستجو کنید. البته این باید یکی از پست های خود شما باشد. پستی که می خواهید کامنت در آن غیرفعال شود را پیدا کنید.

  1. در گوشه سمت راست بالای پست، روی دکمه منوی سه نقطه ضربه بزنید.

 

  1. در منوی ظاهر شده برای بستن کامنت، گزینه ی «Turn Off Commenting» را انتخاب کنید.

بخش کامنت فورا ناپدید می شود. هیچ کس نمی تواند به کامنت های قبلی دسترسی پیدا کند و فالورهای شما توانایی گذاشتن کامنت جدید را از دست می دهند.

تصویر بالا یک پست اینستاگرامی با کامنت غیرفعال شده را نشان می دهد.

شما در هر زمان می توانید بستن کامنت اینستاگرام را برعکس کرده و کامنت گذاشتن را آزاد کنید. روی دکمه منوی سه نقطه در پست ضربه بزنید و برای بازکردن کامنت، گزینه ی «Turn on Commenting» را برای بازیابی همه کامنت ها انتخاب کنید.

اگر می خواهید کامنت خود را از کاربر خاصی مخفی کنید، ویژگی محدود کردن را امتحان کنید. با این کار کامنت عمومی متوقف می شود، اما شما می توانید آن ها را در صورت تمایل ببینید.

بستن کامنت اینستاگرام قبل از ارسال پست 

گاهی اوقات، قبل گذاشتن پست می دانید که نمی خواهید کامنتی درباره ی آن بخوانید. در این صورت، اینستاگرام به شما امکان می دهد کامنت را درست قبل از ارسال پست غیرفعال کنید.

بعد از انتخاب رسانه ای که می خواهید در پست خود به اشتراک بگذارید، به صفحه ی پست جدید «New Post» می رسید، جاییکه می توانید کپشن پست را بنویسید و کاربران را تگ کنید. 

  1. برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته، گزینه ی «Advanced Settings» را در پایین صفحه انتخاب کنید.

  1. برای بستن کامنت، گزینه ی «Turn Off Commenting» را فعال کرده و دکمه ی بازگشت را فشار دهید.

  1. در این مرحله، هنگامی که آماده ارسال هستید، برای اشتراک گذاری روی دکمه ی «share» ضربه بزنید تا پست را با کامنت غیرفعال ارسال کنید.

اگر بعدا نظرتان تغییر کرد، می توانید هر وقت که خواستید کامنت را در پست خود دوباره فعال کنید. روی دکمه ی منو در گوشه سمت راست بالای پست اینستاگرام ضربه بزنید و برای بازکردن کامنت گزینه ی «Turn on Commenting» را انتخاب کنید.

سخن آخر

در این پست نحوه ی بستن کامنت اینستاگرام را آموزش دادیم. اگر بخواهید حتی می توانید در تنظیمات اینستاگرام گزینه ی کامنت گذاشتن را به فالورها یا کسانی که فالو می کنید محدود کنید. امیدواریم توانسته باشید با خواندن این مقاله از قابلیت هایی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود می گذارد بهتر استفاده کنید. لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل