ورود به اینستاگرام با ایمیل | مراحل ساده ورود به این پلتفرم با ایمیل

ورود به اینستاگرام با ایمیل | مراحل ساده ورود به این پلتفرم با ایمیل

ورود به اینستاگرام با ایمیل؛ یکی از متداول‌ترین روش‌ها

پلتفرم اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در ایران است. به همین دلیل پیدا کردن بهترین روش برای ساخت حساب کاربری، چگونگی ورود به حساب‌های قبلی و مباحثی از این دست همواره از دغدغه‌های اصلی کاربران علاقه‌مند به اینستاگرام به شمار می‌آیند. همان‌طور که می‌دانید، ورود به اینستاگرام با ایمیل یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین روش‌ها برای دسترسی به امکانات منحصربه‌فرد این پلتفرم است. شما می‌توانید با وارد کردن آدرس ایمیل شخصی خود به راحتی در هر زمان و با استفاده از هر دستگاهی به حساب کاربری خود در اینستاگرام متصل شوید. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با روش ورود به پلتفرم اینستاگرام با استفاده از ایمیل شخصی آشنا کنیم.

پیش از هر چیز به یک آدرس ایمیل نیاز دارید!

همان‌طور که می‌دانید، برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از امکانات وبسایت و پلتفرم‌های مختلف، قبل از هر چیز به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. اینستاگرام نیز از این قاعده جدا نیست و شما پیش از آن که قصد استفاده از این پلتفرم را داشته باشید، باید به سراغ ساخت ایمیل بروید. هر چند تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد که آدرس ایمیل شخصی نداشته نباشید، اما برای آن دسته از افرادی که هنوز موفق به ساخت ایمیل یا جی‌میل نشده‌اند، در ادامه روش ساخت Gmail را توضیح می‌دهیم.

 

برای ساخت جیمیل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا باید وارد صفحه اصلی جیمیل شوید تا بتوانید فرایند ساخت حساب را آغاز کنید
  • پس از ورود به صفحه اصلی با گزینه‌ای به نام Create account مواجه می‌شوید که به رنگ آبی در آمده است. می‌توانید با کلیک بر روی این گزینه فرایند ساخت جیمیل را آغاز کنید
  • پس کلیک بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری، باید در کادرهایی که برای شما به نمایش در می‌آیند، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید
  • سپس نوبت به انتخاب نام کاربری و تعریف رمز عبور می‌رسد. به عنوان مثال، برای انتخاب نام کاربری خود می‌توانید از ساختاری مانند helo@gmail استفاده کنید. برای انتخاب پسورد نیز باید یک عبارت با 8 کاراکتر مجزا را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Next به سراغ مراحل بعدی بروید
  • در صفحه بعدی باید در کادرهای مشخص شده اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه، یک ایمیل برای بازیابی ایمیل کنونی، تاریخ تولد و جنسیت خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که برای ایمیل ریکاوری می‌توانید ایمیل یکی از دوستان یا اعضای خانواده را وارد کنید. سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید
  • در مرحله آخر شما باید با قوانین مقررات گوگل و سرویس جیمیل موافقت و بر روی گزینه I agree کلیک کنید

ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام با ایمیل

در صورتی که هنوز حساب کاربری خود در اینستاگرام را ایجاد نکرده‌اید یا قصد ایجاد حساب کاربری جدیدی در این پلتفرم را دارید، می‌توانید برای ورود به اینستاگرام از ایمیل خود استفاده کنید. البته امکان ثبت نام در اینستاگرام با شماره تلفن همراه نیز فراهم است. اما پیشنهاد می‌کنیم که به دلیل مزایای ورود به اینستاگرام با ایمیل در صورت امکان از این روش استفاده کنید.

برای این منظور، شما باید پس از نصب و اجریا اپلیکیشن یا ورود به وبسایت اینستاگرام بر روی گزینه آبی رنگ Sign up کلیک کنید. در صفحه بعدی شما باید اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، نام و نام خانودگی، نام کاربری و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید. سپس می‌توانید بر روی گزینه next کلیک کنید.

در صفحه بعدی شما باید تاریخ تولید خود را وارد کنید. پس از وارد کردن تاریخ تولد، با کلیک بر روی گزینه next وارد صفحه جدیدی می‌شوید که باید کد تایید ارسال‌شده به ایمیل خود توسط اینستاگرام را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس می‌توانید با پر کردن سایر اطلاعات تکمیلی حساب کاربری جدید خود در اینستاگرام را راه‌اندازی کنید.

ورود به اینستاگرام با ایمیل چگونه است؟

در صورتی که در هنگام ساخت و ایجاد حساب کاربری خود از یک آدرس ایمیل استفاده کرده باشید، می‌توانید برای ورود دوباره به حساب کاربری خود در این پلتفرم از همان ایمیل استفاده کنید. روش ورود به اینستاگرام با ایمیل در مواقعی به کمک شما می‌آید که نتوانید با استفاده از نام کاربری وارد پلتفرم اینستاگرام شوید. به عنوان مثال، ممکن است شما برای مدتی از حساب کاربری خود در اینستاگرام استفاده نکرده باشید و نام کاربری خود را فراموش کرده باشید.

در صورتی که آدرس ایمیل خود در اینستاگرام را تایید کرده باشید، می‌توانید در چند گام ساده به حساب کاربری خود در این پلتفرم دسترسی پیدا کنید. برای این منظور شما پیش از هر چیز باید اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

مراحل ورود به اینستاگرام با ایمیل عبارتند از:

  • اجرای اپلیکیشن یا ورود به وبسایت اینستاگرام
  • پس از ورود به اینستاگرام شما با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که از شما می‌خواهد برای ورود به حساب کاربری شماره تلفن همراه، نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید
  • در کادر اول آدرس ایمیل تایید شده خود را وارد کنید
  • در کادر دوم باید رمز عبوری را که برای حساب کاربری خود در نظر گرفته بودید، وارد کنید
  • پس از وارد کردن رمز عبور، می‌توانید با انتخاب گزینه Login وارد حساب کاربری خود شوید

ورود به اینستاگرام با ایمیل در صورت فراموشی رمز

در برخی از موارد، ممکن است که شما علاوه‌بر نام کاربری، رمز عبور حساب خود در اینستاگرام را نیز فراموش کرده باشید. در چنین مواقعی می‌توانید از طریق ایمیل تاییدشده رمز عبور حساب کاربری خود را در اینستاگرام بازیابی کنید. مراحل ورود به اینستاگرام با ایمیل بدون در اختیار داشتن رمز عبور شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد. اما این گونه نیست. شما می‌توانید در چند گام ساده از طریق آدرس ایمیل خود وارد اینستاگرام شوید.

برای ورود به اینستاگرام در صورت فراموشی رمز عبور پس از اجرای اپلیکیشن یا ورود به وبسایت اینستاگرام، گزینه Forgot password را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید که باید در آن آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه Send Login Link کلیک کنید.

با کلیک بر روی این گزینه ایمیلی از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود که حاوی لینک تغییر رمز عبور است. با کلیک بر روی لینک می‌توانید باری حساب کاربری خود در اینستاگرام رمز عبور جدیدی را تعریف کنید. پس از تعریف رمز عبور می‌توانید از طریق صفحه اصلی اینستاگرام و با وارد کردن ایمیل و رمز عبور جدید، وارد حساب کاربری خود شوید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، فراموشی رمز عبور به معنای از دست رفتن حساب کاربری شما در پلتفرم اینستاگرام نیست. شما می‌توانید از طریق آدرس ایمیل تاییدشده خود به سادگی رمز عبور خود را تغییر دهید و حساب کاربری خود را بازیابی کنید. به همین علت است که گفته می‌شود ورود به اینستاگرام با ایمیل یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های موجود به شمار می‌آید.

ساده‌ترین روش برای ورود به حساب کاربری در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از امکانات آن استفاده می‌کنند. برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام یا ورود به حساب‌های قبلی روش‌های مختلفی وجود دارند. در میان تمامی روش‌های موجود، ورود به اینستاگرام با ایمیل به عنوان بهترین و ساده‌ترین روش شناخته می‌شود. استفاده از آدرس ایمیل امکان ایجاد حساب کاربری جدید، ورود مجدد به حساب‌های کاربری قبلی و بازیابی رمز عبور حساب کاربری را برای شما فراهم می‌کند.


سوالات متداول
سوال:

اگر ایمیل و رمز عبور خود را فراموش کرده باشم، چگونه می‌توانم وارد اینستاگرام خود شوم؟

پاسخ: اگر ایمیل و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از طریق گزینه "بازیابی رمز عبور" در اینستاگرام اقدام کنید. برای این کار، نام کاربری خود را وارد کرده و روی گزینه "بازیابی رمز عبور" ضربه بزنید. سپس، دستورالعمل‌های ارسال شده به ایمیل خود را دنبال کنید.

سوال:

آیا می توانم از طریق مرورگر وب به اینستاگرام وارد شوم؟

پاسخ: بله، می توانید از طریق مرورگر وب به اینستاگرام وارد شوید. برای این کار، به سایت اینستاگرام بروید و روی "ورود" کلیک کنید. سپس، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و روی "ورود" کلیک کنید.

سوال:

آیا می توانم از طریق برنامه اینستاگرام به اینستاگرام وارد شوم؟

پاسخ: بله، می توانید از طریق برنامه اینستاگرام به اینستاگرام وارد شوید. برای این کار، برنامه اینستاگرام را در تلفن خود باز کنید و روی "ورود" ضربه بزنید. سپس، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و روی "ورود" ضربه بزنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل