ساده‌ترین روش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

ساده‌ترین روش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

خیلی از کاربران به دلایل مختلفی تمایل دارند که مکالمات تلفنی خود را از طریق گوشی همراهشان ضبط کنند. اکثر گوشی‌های سامسونگ و مدل‌های گلکسی دارای امکان ضبط مکالمه به صورت پیش فرض هستند و کاربران به راحتی می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. در واقع دیگر بدون آنکه به نرم افزار جانبی خاصی نیاز داشته باشند قادر به ضبط مکالمه‌ها در گوشی سامسونگ خود خواهند بود. اگر شما نیز به دنبال یافتن ساده‌ترین روش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌های ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

کاربران دارای گوشی سامسونگ مدل گلکسی می‌توانند با انجام تنظیماتی ساده مکالماتشان را به طور خودکار ضبط کنند. شرکت سامسونگ برای این منظورگزینه‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌توانید از آن‌ها جهت ضبط مکالمات افراد ناشناس، مخاطبین و یا هر دو استفاده کنید. برای این منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید.

  • در گوشی سامسونگ خود گزینه تلفن را انتخاب نمایید.
  • گزینه سه نقطه در منوی سمت راست را لمس کنید و در بخش تنظیمات روی Record Call بروید.

 

  • بخش ضبط خودکار را باز نمایید و قابلیت ضبط مکالمه را برای گوشی سامسونگ خود فعالسازی کنید.
  • اکنون با سه گزینه مواجه می‌شوید که به ترتیب شامل همه مکالمات، تماس‌ها از طرف شماره‌های ذخیره شده مخاطبیان و تماس از سوی شماره‌های خاص را شامل می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

ضبط مکالمات در گوشی سامسونگ به صورت دستی

در صورتی که تمایل به ضبط مکالمات خود به صورت خودکار ندارید می‌توانید به صورت دستی برای ضبط اقدام کنید. برای این منظور کافیست تمامی مراحل زیر را طی نمایید.

  • در صفحه مکالمه بر روی گزینه ضبط مکالمات Record Calls ضربه بزنید. در صورتی که بر روی صفحه مکالمه این گزینه قابل مشاهده نباشد می‌توانید با انتخاب سه نقطه در گوشه سمت راست بالا آن را فعال کنید.

  • در صورتی که تا به حال از این گزینه استفاده نکرده‌اید نیاز است که شرایط و ضوابط آن را بپذیرید.
  • لازم به ذکر است که هنگام ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ طرف مقابل اصلا متوجه چنین کاری نخواهد شد ، حتی اگر در برخی مواقع منصرف شوید و گزینه Cancel را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید این قابلیت فقط در گوشی‌های اندرویدی که به صورت پیش فرض این ویژگی را دارند قابل استفاده است.

نحوه دسترسی به مکالمات ضبط شده

پس از ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ باید بتوانید مجددا آن را گوش دهید. برای این منظور کافیست به بخش تماس‌ها مراجعه نمایید تا مکالمات ضبط شده در دسترس شما قرار بگیرند. به این صورت که باید در منوی تماس‌ها روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و به بخش تنظیمات بروید و گزینه تماس‌های ضبط شده را انتخاب کنید. معمولا نام تمامی این فایل‌های صوتی ضبط شده با شماره تلفن شخص ذخیره می‌گردد تا کاربر به سادگی به آن‌ها دسترسی پیدا کند. کاربران حتی می‌توانند این فایل‌های صوتی ضبط شده را از طریق پیام رسان‌های مختلف یا gmail با سایر افراد به اشتراک قرار دهند.

بهترین اپلیکیشن‌ها ضبط مکالمات 

برای ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ علاوه بر روش‌های خودکار و دستی می‌توانید از اپلیکیشن‌های ضبط تماس تلفنی نیز استفاده نمایید. در ادامه به معرفی برخی از این نرم افزار‌ها می‌پردازیم.

این نرم افزار رایگان از حالت‌های ضبط مکالمه بسیار متنوعی برخوردار است و اساس کارکرد این برنامه سرویس‌های گوگل هستند، ازاین‌رو هنگام ضبط مکالمه تلفنی سامسونگ دیگر دغدغه‌ای بابت پاک شدن دیتاها نخواهید داشت، زیرا تمامی آن‌ها در گوگل درایو و سایر سرویس‌های گوگل قابل بایگانی هستند.

یکی از مهم‌ترین مشکلات ضبط مکالمات در گوشی‌های سامسونگ عدم امکان رکود تماس‌های اینترنتی در اکثر مدل‌های آن است. بنابراین در صورتی که نیاز به ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و تماس‌های اینترنتی خود در این گوشی‌ها دارید می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌ها برای ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ به طور خودکار است که تماس‌های رکورد شده را با فرمت mp3 ذخیره سازی می‌کند. با وجود این قابلیت می‌توانید از کال دکوردر اتوماتیک تحت عنوان برنامه ضبط مکالمه سامسونگ به طور رایگان استفاده نمایید.

 

سخن پایانی

ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ از جمله قابلیت‌های این گوشی است، اما در برخی از مدل‌های آن وجود ندارد و کاربران به دنبال روشی برای حل این مشکل هستند. البته نرم افزارهای مختلفی برای این منظور طراحی و تولید شده اند اما گاهی اوقات در هنگام فعال سازی ضبط خودکار گوشی خود و یا حین استفاده از این اپلیکیشن‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند. در چنین شرایطی معمولا افراد با پرس وجو از افراد متخصص در این حوزه و یا بررسی سایت‌های مختلف به دنبال راهی برای حل این مشکل هستند.

 یکی از بهترین وب‌سایت‌های کاربردی و تخصصی که کاربران برای یافتن جواب تمامی سوالات خود در رده‌های سنی مختلف می‌توانند به آن مراجعه کنند پیشگامیت است. این مجموعه با تیم متخصص و حرفه‌ای خود شرایطی را فراهم نموده تا کاربران بتوانند سوالات کامپیوتری خود را به راحتی مطرح کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راه حل مشکل خود دست یابند. همچنین می‌توانید در این وب‌سایت اطلاعات جدیدی که در حوزه آی تی دارید را نیز با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و راه حلی را به آن‌ها نشان دهید. بنابراین دیگر نباید نگران سوالات و مشکلات کامپیوتری که برایتان پیش می‌آید باشید زیرا پیشگامیت همواره در کنار شماست. 


سوالات متداول
سوال:

آیا ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ قانونی است؟

پاسخ: پاسخ به این سوال به قوانین کشوری که در آن زندگی می‌کنید بستگی دارد. در برخی کشورها، ضبط مکالمه بدون اطلاع طرف مقابل غیرقانونی است. در برخی دیگر، تنها در صورتی که یکی از طرفین مکالمه رضایت داشته باشد، ضبط مکالمه قانونی است.

سوال:

آیا ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ باعث کاهش کیفیت صدا می‌شود؟

پاسخ: در برخی موارد، ضبط مکالمه ممکن است باعث کاهش کیفیت صدا شود. این امر به دلیل فشرده‌سازی صدا برای ذخیره‌سازی است.

سوال:

ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ چگونه ذخیره می‌شود؟

پاسخ: ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ در پوشه "ضبط مکالمات" در برنامه تلفن ذخیره می‌شود. شما می‌توانید این ضبط‌ها را در صورت نیاز به اشتراک بگذارید، حذف کنید یا به آنها گوش دهید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل