دستبند هوشمند هوآوی

دستبند هوشمند هوآوی

Huawei-LTE powered smartband 4.5G network

چندی پیش هوآوی اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه اینترنت 4.5G به کاربران است؛ حال این کمپانی از اولین دستبند خود که بصورت پیش‌فرض LTE در آن فعال شده و از شبکه‌ی جدید اینترنت پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرده است.

هوآوی از دستبند هوشمند خود که از دو ویژگی مهم تکنولوژی  بهره‌مند است، رونمایی کرد، علاوه بر فعال بودن LTE در این دستبند، از شبکه‌ی 4.5G نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستبند قادر به ردیابی وضعیت جسمانی، سلامتی و تناسب اندام کاربران است و همچنین، می‌تواند میزان ضربان قلب را در هر لحظه نشان دهد. اگر این گجت از نظر ساخت شبیه به دستبندی باشد که هم اکنون هوآوی آن را عرضه کرده، باید انتظار صفحه‌ی نمایش ۱.۴ اینچی از نوع OLED، با پشتیبانی از بلوتوث و قابلیت اتصال NFC و مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و آب را داشته باشیم.

این محصول جدید، به یک چیپ جدید با نام LTE-M مجهز خواهد شد که توسط شرکت Neul ساخته می‌شود، شرکتی که سال گذشته توسط هوآوی خریداری شد.

هوآوی مدعی شده که شبکه‌ی جدید 4.5G از طریق LTE-M از نظر عملکرد سلولی تا ۱۰۰ برابر برتر از استاندارد 4G عمل می‌کند و در کنار این موضوع توانایی پوشش‌دهی و سرویس‌دهی در مناطق گسترده‌تر و مناسب‌تری را به همراه خواهد داشت.

شبکه‌ی 4.5G LTE کمپانی هوآوی قابلیت پشتیبانی از انتقال اطلاعات با سرعت یک گیگابایت در هر ثانیه را دارد که این موضوع می‌تواند برای آینده‌ی هدست‌های واقعیت مجازی و هواپیماهای بدون سرنشین، بسیار مفید باشد. سرعت انتقال داده در شبکه 4.5G برابر با ۱ گیگابایت بر ثانیه است، در واقع این شبکه سرعتی مابین 4G و 5G خواهد داشت.

انتظار می‌رود هوآوی این دستبند را در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال که به زودی در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کند.

منبع : phonearena

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل