ایرانسل بسته های اینترنتی جدید خود را به مناسبت هفته وحدت عرضه کرد

ایرانسل بسته های اینترنتی جدید خود را به مناسبت هفته وحدت عرضه کرد

ایرانسل از ارائه بسته های افزایشی جدید اینترنت همراه خبر داد. این بسته‌های افزایشی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، برای مدت محدودی در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با عرضه این بسته‌های جدید، مشترکین می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه، هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و ضمن تجربه اینترنتی با سرعت بالا و کیفیتی جهانی، هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. با استفاده از سرعت و کیفیت فوق‌العاده خدمات نسل سوم و همچنین ۴G که در حال حاضر فقط از سوی ایرانسل عرضه می‌شود، امکان برخورداری از برنامه‌های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت همراه نیز بیش از پیش افزایش یافته است.

براساس این گزارش، بسته روزانه ۳۰۰ مگابایتی با قیمت ۴هزار تومان، بسته یک روزه شبانه یک گیگابایتی با قیمت هزار تومان، بسته هفتگی ۴۰ مگابایتی با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۵۰مگابایتی با قیمت ۶هزار و ۵۰۰ تومان، بسته یک ماهه ۳۵۰ مگابایتی با قیمت ۷هزار تومان،یک ماهه شبانه ۲۴گیگابایتی با قیمت ۱۰هزار تومان و بسته های ۳ ماهه ۳ گیگابایتی با قیمت ۳۰هزار تومان، ۶گیگابایتی با قیمت ۵۰هزار تومان، ۹ گیگابایتی با قیمت ۶۵هزار تومان، ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۵هزار تومان، ۱۵ گیگابایتی با قیمت ۹۰هزار تومان، ۱۸گیگابایتی با قیمت ۹۵هزار تومان، ۳۰ گیگابایتی با قیمت ۱۲۰هزار تومان و ۵۰ گیگابایتی با قیمت ۱۵۰ هزار تومان به مناسبت هفته وحدت به فهرست بسته های تخفیفی اینترنت همراه ایرانسل اضافه شدند.

این بسته های جدید علاوه بر بسته های قبلی در اختیار مشترکین قرار گرفته و امکان برخورداری از بسته های پیشین کماکان مقدور است و بدین ترتیب تنوع بسته های اینترنت همراه افزایش داده شده است.

مشترکین ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۵۵۵* از کلیه بسته‌های افزایشی اینترنت همراه مطلع شده و نسبت به انتخاب و فعال‌سازی بسته مورد نظر خود اقدام کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های افزایشی ایرانسل از طریق وبسایت این شرکت قابل مشاهده است.

از سوی دیگر تمامی مشترکینی که در روزهای ۱۴ و ۲۱ دی ماه ۹۳ نسبت به خرید سیمکارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند، از ۱۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان سه روزه بهره‌مند خواهند شد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل