اپل رویدادی در تاریخ 9 مارچ برگزار میکند

اپل رویدادی در تاریخ 9 مارچ برگزار میکند

بالاخره به زمان معرفی ساعت هوشمند اپل نزدیک میشویم ساعتی که چندین ماه است طرفداران خود را منتظر گذاشته است ، اپل به تازگی دعوت نامه هایی را ارسال کرده است که گفته میشود مرتبط با ساعت هوشمند خود است.

انتظار داریم اپل در این مراسم ساعت هوشمند خود که تا پیش از این صحبت هایی از آن شده بود  را معرفی کند طبق گفته های پیشین ساعت اپل در سه نوع متفاوت عرضه خواهد شد ،نوع اول مخصوص جوانان ،نوع دوم عادی و نوع سوم جواهری که در نوع جواهری بدنه آن از جنس طلای 18 عیار است . این ساعت طراحی شده تا ضمن داشتن هماهنگی کامل با ساختار iOS8 کلیه نوتیفیکیشن ها را به ساعت شما انتقال دهد و امکان ارسال پیام و کنترل موسیقی را برای شما از طریق ساعت فراهم کند.

از لحاظ ظاهری این ساعت ها دارای بند فلزی هستند که میتوانند با بند های چرمی جایگزین شوند. برای کاهش تعداد دفعاتی که ممکن است شما به صفحه ساعت دست بزنید اپل از یک سوییچ کلاسیک در کنار ساعت بهره گرفته که این ساعت را به ساعت های مچی قدیمی بسیار شبیه میکند. این سوییچ میتواند نوع و شیوه نمایش ساعت را تغییر و یا رنگ پس زمینه ساعت را تغییر دهد. این سوییچ همچنین صفحه را به بالا و پایین هدایت و کاربر را از نیاز به لمس کردن صفحه بصورت مداوم بی نیاز میکند.

طبق جزئیاتی که منتشر شده است اپل توضیح خاصی در دعوت نامه ها نداده است اما بر اساس پیش زمینه ای که از قبل داریم در این رویداد اپل ساعت هوشمند خود را به طور مفصل معرفی میکند .در این مراسم قیمت نهایی و دیگر اطلاعات مربوط به اپل واچ اعلام میشود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل