تکنولوژی ساعت هوشمند

ساعت هوشمند آلکاتل؛ زیبایی در کنار قیمت مناسب

ساعت هوشمند آلکاتل؛ زیبایی در کنار قیمت مناسب

آلکاتل اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، دستگاهی که در کنار زیبایی بازار هدف مشخصی برای خود دارد. این محصول که به نقل از کمپانی سازنده بسیار ارزان خواهد بود، ظاهرا قابلیت استفاده از سیم کارت را نیز داشته و با چهار نوع بند مختلف به بازار عرضه می گردد.

به نقل از آلکاتل، هدف از ساخت این ساعت هوشمند ایجاد حس سنتی کاربرد یک ساعت معمولی بوده و این کمپانی ظاهر کلاسیکی نیز به آن بخشیده است. از طرفی انبوهی از امکانات به روز و مدرن به همراه نرم افزار هایی که به کاربر امکان مشاهده فعالیت های روزانه خود را می دهند وجود خواهد داشت. (احتمالا سخن از وجود سنسور قدم شمار و ضربان قلب در میان است.)

به نظر نمی رسد این محصول که Alcatel OneTouch Watch نام گذاری شده، امکانات چندان متفاوتی از محصولات پوشیدنی که تا قبل از این نیز به بازار عرضه شده بودند داشته باشد و تنها تفاوتی که به آن امیدواریم، قیمت است. هر چند که آلکاتل در مورد قیمت نهایی خود برای ساعت هوشمندش هیچ ابراز نظری نکرده است.

گذشته از برچسب قیمت، از مشخصات سخت افزاری و قلب تپنده ی درون این ساعت هوشمند و یا اینکه با چه سیستم عاملی به بازار عرضه می شود هم اطلاعی در دست نیست.

اگر اتیکت قیمت OneTouch Watch زیر ۲۰۰ دلار باشد، آیا مایل به خریدش خواهید بود؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل