ایسر گوشی های هوشمند مدل Z220 و Z250 را معرفی کرد

ایسر گوشی های هوشمند مدل Z220 و Z250 را معرفی کرد

انتظار می رود که هفته ای بسیار شلوغ را به خاطر آغاز MWC 2015 پیش روی داشته باشیم. جدیدترین خبرها در مورد این رویداد به مراسم ایسر مربوط می شود که چندی پیش گوشی های هوشمند Acer Z220 و Z520 را رونمایی کرد که جدیدترین محصولات اضافه شده به سری Z کمپانی مورد بحث هستند.

مدل Z220 در زمره اسمارت فون های مقرون به صرفه جای می گیرد و به همین دلیل گزینه ای بسیار ایده آل برای آنهایی است که به دنبال یک موبایل اقتصادی با امکانات قابل قبول هستند.
قیمت تعیین شده برای این گوشی هوشمند برابر با ۸۹ دلار است و مدل دیگر یعنی Z520 نیز برای آنهایی طراحی شده که پخش رسانه برایشان اهمیت بالایی دارد.

این محصول نمایشگر بزرگتری در قیاس با مدل قبلی دارد و مجهز به یک چیپست چهار هسته ای است. علیرغم این مسئله، گوشی همراه مورد بحث همچنان در زمره مدل های اقتصادی جای می گیرد و با پرچسب قیمتی برابر با ۱۰۹ دلار به زودی وارد بازار می شود.

پیش بینی می شود که مدل Z220 ظرف یک ماه آینده وارد بازار شود، با این همه برای خرید Z520 باید تا حداقل تا اواسط فروردین ماه سال آینده منتظر ماند.

همانطور که گفته شد Z520 از Z220 بزرگتر است و مجهز به یک نمایشگر ۵ اینچی FWVGA خواهد بود. یک گیگابایت رم و چیپست چهار هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی هم برای این محصول در نظر گرفته شده.

در مورد مموری این محصول نیز باید بگوییم که ۸ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده که امکان ارتقاء آن با استفاده از درگاه میکرو اس دی وجود دارد.

Z520 همچنین مجهز به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که امکان فعال سازی آن با استفاده از فرامین صوتی وجود دارد و علاوه بر این یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی بدنه آن خودنمایی می کند.

از دیگر امکانات قابل توجه این گوشی هوشمند می توان به باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و نسخه ۴٫۴۵ اندروید (کیت کت) اشاره نمود، ضمن آنکه ابعاد آن نیز برابر با ۱۴۴ در ۷۰ در ۹٫۳ میلیمتر اعلام گردیده.

در مورد مدل Z220 نیز باید اضافه نماییم که دارای یک نمایشگر ۴ اینچی WVGA است و از یک گیگابایت رم و همچنین چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ با دو هسته بهره می برد.

حافظه این دستگاه نیز شباهت زیادی به Z520 دارد؛ ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه میگرو اس دی امکانات این مدل را برای ذخیره سازی اطلاعات تشکیل می دهند.

یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی نیز کار تصویر برداری را در این گوشی هوشمند بر عهده دارند.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای اسمارت فون مورد بحث می توان به باتری ۱۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و نسخه ۵٫۰ اندروید اشاره نمود. ابعاد این گجت نیز برابر با ۱۲۶ در ۶۵ در ۹٫۸ میلیمتر اعلام گردیده.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل