اولین ساعت هوشمند Swatch با نام Touch Zero One معرفی شد

اولین ساعت هوشمند Swatch با نام Touch Zero One معرفی شد

گویا ساعت ساز سوئیسی به نام Swatch، کم کم در حال بستن کمربندهای خود برای رقابت با سایر سازندگان ساعت هوشمند است. امروز سواچ اولین ساعت هوشمند خود را به نام Touch Zero One معرفی نمود؛ ممکن است باورش اندکی سخت باشد اما این سازنده اولین ساعت هوشمند خود را با هدف استفاده در والیبال ساحلی ساخته است.
ساعت هوشمند Touch Zero One برای ورزشکاران در رشته ی والیبال ساحلی ساخته شده و از سنسورهای فراوانی نیز بهره می گیرد. ساعت مذکور می تواند مقدار فشار وارد شده بر دست را بر اساس هر ضربه تعیین نماید، همچنین سنسورهایی در این محصول تعبیه گشته اند در پایان هر مسابقه، مسافت دویده شده را به اطلاع کاربر می رسانند. این ساعت حتی می تواند High Five های شما با همبازی هایتان را نیز بشمارد.

تمام اطلاعات توسط اپلیکیشن رابطی، به اسمارت فون شما فرستاده می شوند. Touch Zero One در نهایت به نوع بازی شما از ۰ تا ۱۰۰ امتیاز هم می دهد و در طول چند ماه می توانید پیشرفت های خود را با استفاده از نمودار، مشاهده نمایید. از آنجایی که محصول مورد بحث برای استفاده در والیبال های ساحلی تولید گردیده، قابلت مقاومت در برابر آب و مایعات نیز در آن گنجانده شده است.

البته این ساعت در کنار قابلیت های منحصر به فردش، از کمبودهایی نیز مانند نداشتن ایمیل، نوتیفیکیشن مربوط به پیام ها و عدم کنترل اسمارت فون رنج می برد. باتری Touch Zero One تا چند ماه بدون نیاز به شارژ برای کاربران کار خواهد کرد.

هنوز هیچگونه اطلاعات دیگری در خصوص قیمت این ساعت هوشمند در دست نیست. ساعت ساز سوئیسی صرفا به گفتن این مطلب اشاره نموده که ساعت مذکور، تا سه ماه آینده به بازار خواهد رسید و هنوز مشخص نیست Touch Zero One از چه پلتفرمی استفاده می کند.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل