عجیب ترین موبایل رونمایی شده در MWC ۲۰۱۵:یک گوشی گرد + ویدیو

عجیب ترین موبایل رونمایی شده در MWC ۲۰۱۵:یک گوشی گرد + ویدیو

در هفته ای که گذشت، بیشترین توجهات به نام های بزرگ صنعت موبایل دنیا معطوف شد و شرکت های گم نام و کوچک کمتر توانستند که نگاه بازدیدکنندگان کنگره جهانی موبایل را به خود جلب کنند.

اما در همین حین، مشاهده گجتی کاملا متفاوت مانند Runcible، حس یکنواختی دیدن تلفن ها و تبلت های هوشمند ساخته شده از فلز و شیشه را تا حدود زیادی از بین برد و باید بگوییم که محصول یاد شده منحصربفردترین چیزی بود که در بارسلون به نمایش در آمده بود.


همانطور که جرج آریولا بنیانگذار و مدیر ارشد بخش محصولات کمپانی Monohm می گوید، Runcible از آن جهت طراحی شده، تا بشر امروزی را از غرق شدن در دریای امکانات تلفن های هوشمند برهاند.

این هدف، اگر شرکت های دیگر هم وعده اش را نمی دادند، فوق العاده بود. کمپانی اپل هم اظهار داشته که ساعت هوشمندش مجهز به قابلیتی به نام «Glance» یا نیم نگاه است، سازندگان تلفن های همراه هم خبر از ارائه روش هایی برای مشاهده اعلان ها بدون نیاز به قفل گشایی این دستگاه ها داده اند و سیل عظیمی از اسمارت واچ ها، پوشیدنی ها و لوازم جانبی نیز با هدف کم کردن میزان وابستگی ما به استفاده از تلفن های همراه در حال وارد شدن به بازار هستند.

این ابزار دایره ای شکل از کناره های نمایشگر به سمت بیرون خمیده می شود تا شکلی نعلبکی مانند را پدید آورد که کار کردن با آن، علاوه بر راحتی، بسیار هم جالب است.

قاب پشتی یکی از نمونه های اولیه ای که در کنگره جهانی موبایل به نمایش در آمده از چوب افرا ساخته شده که ظاهر و حسی فوق العاده دارد.

البته امکان تعویض این قاب ها نیز وجود دارد و نسخه مصرفی آن در قالب مواد دیگری چون قلع، مس، برنج و دیگر چوب ها نیز موجود خواهد بود.

تلفن Runcible از سیستم عامل فایرفاکس بهره می برد و کمپانی سازنده نیز از این پلتفرم برای ارائه برخی امکانات بی نظیر استفاده نموده.

یکی از این موارد، دوربین دستگاه است که عکس ها و ویدئوهای دایره ای می گیرد. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود با چرخاندن گجت، عمل فوکوس یا بزرگنمایی تصویر را انجام دهند.

Monohm هم اکنون مشغول کار روی ساخت لوازم جانبی برای این تلفن هوشمند است که به درگاهی روی بدنه آن متصل می شوند و قرار است که در آینده یک پورت دو طرفه USB را روی آن تعبیه نماید. این لوازم شامل مواردی چون زنجیر ساعت، کیف های چرمی و بسیاری دیگر می شوند.

Runcible دستگاهی بی نظیر به شمار می رود که طبق اعلام شرکت سازنده اش قیمت آن اندکی پایین تر از یک پرچمدار (بدون قرارداد) است. در مورد کمپانی مورد بحث هم باید بگوییم، در دورانی که کاربران به دنبال خرید محصولاتی با بیشترین امکانات هستند، Monohm حسابی خطر کرده و سعی دارد دوران گذشته را به عصر مدرن کنونی بیاورد که قطعا محصولاتش مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل