تکنولوژی

Coship X1 گوشی ویندوز فونی مقاوم در برابر آب معرفی شد

Coship X1 گوشی ویندوز فونی مقاوم در برابر آب معرفی شد

مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از دو عضو جدید خانواده لومیا رونمایی کرد، اما این محصولات تنها گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون نبوده‌اند که به بارسلونا آورده شده بودند، زیرا ساعاتی پیش کمپانی Coship BVC از گوشی بالا رده مبتنی بر ویندوز فون خود که با نام X1 شناخته می‌شود پرده برداشت.

این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی اندرویدی و ویندوز فونی روانه بازار خواهد شد، اما هردو از یک سخت‌افزار بهره می‌برند. بر این اساس Coship X1 به صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز شده که گوریلا گلس ۴ نیز نقش محافظ آن را بر عهده خواهد داشت.

گوشی هوشمند جدید Coship، ترکیبی از سخت‌افزار مناسب و طراحی و کیفیت فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد. در قاب پشتی این محصول  از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده و اطراف بدنه حالت متالیک گرد دارد؛ در نگاه اول، بسیار جذاب به نظر می‌رسد. از جمله ویژگی‌های X1 می‌توان به مقاومت در برابر ترشح آب‌های سطحی و گرد و غبار اشاره کرد که قابلیت نوینی در بین گوشی‌های مجهز به ویندوز فون قلمداد می‌شود.

پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‎دراگون ۴۱۰ قرار است نقش قلب تپنده Coship X1 را در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی ایفا کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دارا بودن دوربینی ۱۳ مگا پیکسلی به همراه دو فلاش ال‌ای‌دی در قاب پشتی، دوربین دوم با وضوح ۵ مگا پیکسل و یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد.

کمپانی Coship گوشی‌های خود را با برندهای مختلف در سرتاسر جهان عرضه می‌کند. از جمله این محصولات می‌توان به گوشی هوشمند Blu Win HD که در هند، با برند XOLO عرضه می‌شود اشاره کرد. بدون شک Coship X1 در بین گوشی‌های ویندوز فونی می‌تواند جایگاه خود را با توجه به قابلیت‌ها و مشخصات خوب سخت‌افزاری پیدا کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل