تکنولوژی

گوشی هوشمند Oppo R7 کمپانی‌ چینی عرضه می‌شود

گوشی هوشمند Oppo R7  کمپانی‌ چینی عرضه می‌شود

کمپانی‌ چینی Oppo‌ در نظر دارد تا نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با عنوان R7 تا اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. این گوشی را باید به‌عنوان نسل بعدی R5 در نظر گرفت. Oppo R7 یک گوشی‌هوشمند فوق باریک خواهد بود.

 

براساس اطلاعات ارائه شده، Oppo R7 را باید جزو اولین گوشی‌های‌هوشمندی خواند که قرار است با پردازنده‌ی ۶۴ بیتی MT6795 مدیاتک همراه شود. تراشه‌ی جدید مدیاتک شامل هشت هسته‌ی پردازشی است که قادرند در فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز فعالیت کنند.

تراشه‌ی جدید مدیاتک قادر است ویدئوهایی را نیز با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ پیکسل پخش کند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که ضخامت این گوشی‌هوشمند تنها ۴.۸۵ میلی‌متر خواهد بود و برای تحقق این امر اوپو مجبور به کاهش سایز باتری و در نتیجه استفاده از یک باتری با ظرفیت بسیار پایین است.

با توجه به اینکه این گوشی‌هوشمند با یک باتری ظرفیت پایین روانه‌ی بازار خواهد شد، از این‌‌رو احتمال بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی در این گوشی بیشتر است. همچنین باید به استفاده از یک سنسور قدرتمند ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت گوشی برای ثبت تصاویر اشاره کرد. یقینا طول عمر بیشتر باتری اهمیت بیشتری در مقایسه با بهره‌گیری از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن بسیار بالا دارد.

پارسال نیز اوپو گوشی‌هوشمند خود را با مشخصات فنی بالایی روانه‌ی بازار کرد، اما این محصول از دو جنبه مورد انتقاد قرار گرفت که یکی استفاده از یک باتری ۲٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دیگری نبود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی‌هوشمند بود. 

منبع : ANDROIDHEADLINES

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل