تکنولوژی مقالات

تولید تبلت SecuTABLET با همکاری آی بی ام ، بلک بری و سامسونگ

تولید تبلت SecuTABLET با همکاری آی بی ام ، بلک بری و سامسونگ

بلک بری، سامسونگ و آی‌بی‌ام با همکاری یکدیگر درصدد عرضه‌ی تبلتی به بازار هستند. این تبلت در واقع نسخه‌ی امن شده‌ی گلکسی تب S سامسونگ خواهد بود و به بازار‌های عمومی نیز عرضه نخواهد شد.

لک بری، سامسونگ و آی‌بی‌ام در آینده‌ی نزدیک تبلت SecuTABLET‌ را عرضه خواهند کرد که در واقع همان گلکسی تب اس سامسونگ با اضافه شدن قابلیت‌های امنیتی است. بلک بری این تبلت را بر مبنای فناوری‌های کمپانی SecuSMART که سال گذشته آن را مال خود کرد، به بالاترین قابلیت‌های امنیتی و ارتباطی تجهیز کرده است.

این تبلت برای استفاده توسط مشتریان تجاری و دولتمردان تدارک دیده شده است و از آن می‌توان در کاربردهای عمومی نظیر دیدن فیلم در یوتیوب، واتس‌اَپ، فیس‌بوک و توئیتر نیز استفاده کرد.

اپلیکیشن امنیتی مورد استفاده در SecuTABLET توسط IBM‌ توسعه یافته است. این تبلت حتی زمانی که یک اپلیکیشن‌ مخرب یا کرم روی آن باشد، قادر است از اطلاعات موجود محافظت کند.

براساس اطلاعات منتشر شده این تبلت قیمتی ۲٫۳۸۰ دلاری دارد و در حال حاضر توسط دولتمردان آلمانی و کانادایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامسونگ گلکسی تب اس را با صفحه‌ی نمایش ۱۰.۵ اینچ AMOLED با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ و تراکم پیکسلی ۲۸۸ پیکسل در هر اینچ به‌همراه تراشه‌ی اکسینوس ۵۴۲۰ با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز و سه گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار کرده است.

منبع :

 GSMARENAENGADGETPHONEARENA

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل