معرفی سایت

معرفی سایت راهنمای نوروز

معرفی سایت راهنمای نوروز

نوروز برابر با اول فروردین ماه (روزشمار خورشیدی)، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است.

خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز هم مردم مناطق مختلف فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند. امروزه زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است.

نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها تعطیل رسمی است.

به پایان سال 93 نزدیک می‌شویم و چیزی تا آغاز سال 94 باقی نمانده همه‌ی ایرانیان در جنب و جوش برای نوروز هستند. نوروز مملو از آداب و رسوم خاص و دوست‌داشتنی است که با برخی از آن‌ها آشنا هستیم و در باره‌ی برخی دیگر نیز اطلاعات زیادی نداریم. اگر مایل هستید تا در باره‌ی آداب و رسوم نوروز بیشتر بدانید به اینسایت جذاب سر بزنید.

مجموعه‌ی آموزش مجازی GoToClass در اقدامی تحسین‌برانگیز نسبت به تهیه‌ی یک وب‌سایت مدرن اقدام کرده که در آن شما با حرکت به جلو در محیطی جالب، می‌توانید اطلاعات جالبی در باره‌ی آداب مربوط به نوروز از سفره‌ی هفت‌سین، فلسه‌ی پشت سین‌ها تا چهارشنبه سوری و غیره بدست آورید.

با بازدید به این صفحه خودتان جزئیات بیشتر را بدست آورید. برای حرکت به جلو می‌توانید از کلیدهای جهت در صفحه‌کلید استفاده کنید یا اسکرول ماوس را به سمت بالا و پایین بچرخانید. با لمس یا کلیک بر روی آیکون علامت تعجب نیز می‌توانید اطلاعات مورد نظر در هر بخش را مشاهده کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل