ثبت تغییرات چهره شما با اپلیکیشن Everyday

ثبت تغییرات چهره شما با اپلیکیشن Everyday

اگر دوست دارید ببینید چهره شما در دوره های زمانی مختلف و طولانی چطور تغییر می کند ، با برنامه‌ Everyday می توانید این کار جالب را انجام دهید.

این برنامه در سال 2012 عرضه شد و زیاد طول نکشید تا به یک برنامه محبوب در اپل استور در زمینه تصاویر تبدیل شود. حال ورژن 2.0 این اپلیکیشن معرفی شده است. در این ورژن برخی از مشکلات نرم‌افزاری بر طرف شده‌اند و شما می توانید حداکثر لذت را در زمان کار کردن با برنامه تجربه کنید.

ویلیام ویلکینسون ، یکی از سازندگان این اپلیکیشن می گوید : 

" کاربران اکنون می توانند به پرداخت 2 دلار قابلیت ساخت چند تایم لاین به طور هم‌زمان را داشته باشند. همچنین علاوه بر چهره، شما قادر خواهید بود از سایر اشیاء و اجزایی که در زندگی شما وجود دارند عکس بگیرید تا تغییرات آن‌ها در طول زمان را ببینید. "

خصوصیت جالبی که در برنامه می توان یافت این است که هر روز به شما یاد آوری می کند تا عکس جدیدی بگیرید. به طور مثال وقتی در باشگاه ورزشی مشغول تمرین هستید یا وقتی که در دفتر کار خود مشغول گفت و گو با همکار خود می باشید ، این یادآور به شما کمک می کند تا گرفتن عکس جدید را از یاد نبرید.

در آخر هم باید بگویم که اپلیکیشن Everyday فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده است که می توانید همین حالا با پرداخت 2 دلار صاحب این اپلیکیشن شوید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل