کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی از برایان تریسی

کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی از برایان تریسی

کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی از برایان تریسی:

استقلال مالی از ارزوهای مهم همه است وبرای این کار دلیل خوبی وجود دارد.هرگز نمی توانید زمانی را تصور کنید که بحران مالی تمام دارایی و منبع درامدتان را مانند جارو بروبد. در نتیجه دانستن در مورد اهمیت آزادی مالی و همچنین به عنوان وسیله ای برای رسیدن به آن بسیار ضروری است.

امروزه نسبت به هر زمانی در طول تاریخ بشریت،افراد بیشتری از نظر مالی مستقل شده اند یا در حال مستقل شدن هستند. خیلی از مردم متوجه این واقعیت نیستند،اما ما در دوران طلایی تاریخ هستیم. ما در بزرگترین و بهترین دوران تاریخ بشریت متولد شده و زندگی میکنیم. هرگز در هیچ زمانی از تاریخ این امکان وجود نداشته است که درصد زیادی از جامعه، با تنوع سطوح درآمدی و تجربه و تحصیلات بتونند پولدار بشند. در گذشته همیشه ثروت در اختیار گروهی محدود و خاص قرار داشته است، و سایر افراد جامعه امکان دسترسی به آن را نداشتند. در واقع باید بگم هیچ دلیل و بهانه ای وجود نداره، که شما به این استقلال دست پیدا نکیند. چون شما اهل مطالعه هستید و این یعنی یک برتری و مزیت بزرگ نسبت به سایر افراد جامعه. این مزیت فوقالعاده باعث میشه جزو بهترین های امریکا باشید. و به خوبی می دونید، که به ندرت میشه کسی رو پیدا کرد این واقعیت ها و این تکنیک های موثر را بلد باشه. حالا اینکه از این برتری و مزیت چطور استفاده کنید بستگی به خودتون داره.

در گذشته ثروت فقط در دست افراد محدودی بود و دیگران نمی توانستند به آن دست پیدا کنند. به گفته ی برایان تریسی امروزه ما در عصری طلایی زندگی می کنیم که هرکسی، با هر سطح تحصیلات و درآمدی می تواند به استقلال مالی برسد. در این کتاب صوتی قوانین و مراحل دستیابی به این موقعیت توضیح داده شده و نکته های کلیدی برای موفقیت مالی به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین روش درست پس انداز و دستیابی به ثروت از این طریق در این کتاب گویا مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی نوشته برایان تریسی به ما می آموزد که راه رسیدن به استقلال مالی در تجارت از هدف دار بودن و غلبه بر ترس ها و خطاها آغاز می شود. اگر آرزوی تان این است که تجارت خود را آغاز کنید و به طور مستقل ثروتمند شوید، اجازه ندهید که ترس از خطا، نداشتن آگاهی یا پول، شما را عقب نگه دارد. به گفته ی برایان تریسی امروزه ما در عصری طلایی زندگی می کنیم که هرکسی، با هر سطح تحصیلات و درآمدی می تواند به استقلال مالی برسد. در کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی قوانین و مراحل دستیابی به این موقعیت توضیح داده شده و نکته های کلیدی برای موفقیت مالی به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین روش درست پس انداز و دستیابی به ثروت از این طریق در کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی توسط سخنران بین المللی برایان تریسی مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی پیشگام اِستور

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل