تکنولوژی معرفی سایت

موتور جستجوی اختصاصی زلاتان ابراهیموویچ

موتور جستجوی اختصاصی زلاتان ابراهیموویچ

در هفته‌ای که گذشت موتور جستجویی اختصاصی برای زلاتان ابراهیموویچ با مدیریت Andreas Killander تاسیس شد که با جستجوی هر کلمه‌ای، نتایج مربوط به زلاتان در صدر نتایج آن قرار خواهند گرفت.

این سایت درواقع یک ورودی متفاوت برای موتور جستجوی گوگل است و عملکرد آن به این شکل است که بعد از جستجوی یک کلمه، این سایت به دامین اصلی Google.com منتقل می‌شود با این تفاوت که هر موضوعی در رابطه با کلمه‌ی جستجو شده که مربوط به زلاتان ابراهیموویچ باشد، در نتایج اول گوگل به نمایش در خواهد آمد. وب‌سایت zlaaatan.com در همین چند روز موفق به کسب صدها هزار بازدیدکننده شده است که در نوع خود آمار بسیار جالبی است و نشان از استقبال کاربران از این ایده‌ی عجیب دارد. Andreas Killander می‌گوید:

این موتور جستجو به گوگل متصل است با این فرق که تمام نتایج، مربوط به زلاتان و به نوعی زلاتانیزه(!) خواهند بود. برای مثال اگر شما کلمه‌ی Ferrari را جستجو کنید نتایجی درباره‌ی ماشین فراری زلاتان مشاهده خواهید کرد.

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید در جستجویی که با کلمه‌ی "گل‌های زیبا" انجام داده‌ایم، این موتور جستجو به سایت گوگل منتقل شده و با اضافه کردن کلمه‌ی zlatan در ابتدای کلمه‌ی وارد شده توسط ما، تمامی نتایج به دست آمده را به زلاتان اختصاص داده است.

Andreas Killander این موتور جستجو را شروع کار می‌داند و از آن به عنوان هدیه‌ای به هواداران مهاجم سوئدی یاد می‌کند و می‌گوید "ما می‌توانیم به نام سایر افراد نام‌آور نیز موتورهای جستجو بسازیم." طبق گفته‌ی Andreas Killander، آن‌ها برای اینکار از زلاتان اجازه نگرفته‌اند اما امیدوار است که او این موضوع را به چشم یک تجربه‌ی جالب نگاه کند. زلاتان در حال حاضر تمبر پستی اختصاصی خودش را دارد، شاید از اینکه موتور جستجوی اختصاصی خودش را نیز داشته باشد چندان بدش نیاید.

منبع : ESPNFC

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل