ساخت مجسمه‌های چوبی توسط گابریل شاما

ساخت مجسمه‌های چوبی توسط گابریل شاما

GABRIEL SCHAMA

ساخت مجسمه‌های چوبی توسط گابریل شاما :ابزار‌های برش که از لیزر استفاده می‌کنند این روزها در صنعت بسیار پرکابرد شده‌اند؛ اما یک هنرمند مجسمه ساز به نام گابریل شاما، پتانسیل این ابزار‌ها را در هنر نیز نمایش داده و تابلوهای چوبی زیبایی را با بهره‌گیری از برش دهنده‌های لیزری خلق کرده است.

خلق مجسمه‌ها و انواع سازه‌ها با استفاده از چوب قدمت زیادی در تاریخ بشر دارد، حال آنکه پیشرفت فناوری این بعد از زندگی بشری را که این روزها دیگر جلوه‌‌ای هنری به خود گرفته تحت تاثیر قرار داده است.هنرمندی به نام گابریل شاما موفق شده تا با به خدمت گرفتن برش دهنده‌های لیزری، تابلوهایی چوبی زیبایی را با خلق کند.

ساخت مجسمه چوبی با استفاده از لیزر

مجسمه‌ چوبی

مجسمه‌ چوبی-1

مجسمه‌ چوبی-2

مجسمه‌ چوبی-3

مجسمه‌ چوبی-4

مجسمه‌ چوبی-5

شاما به این نکته اشاره کرده که پیش از این برای ساخت یک تابلو چوبی چندین هفته وقت را به‌همراه چند صد تیغه‌ی مخصوص مصرف می‌کرده است. استفاده از فناوری روز منجر شده تا علاوه بر سریع‌تر شدن فرآیند ساخت تابلوها، شما بتواند از منابع جدیدتر و متنوع‌تری برای خلق طرح‌های جدید با پیچیدگی‌های بیشتر بهره ببرد.

مجسمه‌ چوبی-7

مجسمه‌ چوبی-8

مجسمه‌ چوبی-9

مجسمه‌ چوبی-10

مجسمه‌ چوبی-11

مجسمه‌ چوبی-12

وی طرح‌های خود را از منابعی نظیر فرش‌های ایرانی، طرح‌های بودایی و طرح‌های به کار رفته در کلیسای باروک الهام می‌گیرد. در صورتی که مایلید تمام طرح‌های این هنرمند را ببینید می‌توانید به وب‌سایت یا حساب کاربری اینستاگرام وی مراجعه کنید.

منبع : GIZMODO

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل