بازی Assassin’s Creed Chronicles: China منتشر شد + تریلر

بازی Assassin’s Creed Chronicles: China منتشر شد + تریلر

طرفداران پر و پا قرص بازی های Assassin’s Creed بدون شک منتظر انتشار نسخه جدید این سری از بازی ها هستند. خبر خوش برای این دسته از علاقه مندان این است که ساعاتی قبل بازی Assassin’s Creed Chronicles: China در دسترس قرار گرفته است. اما بازی دوستان عزیز بهتر است قبل از خرید نگاهی هم به تریلر منتشر شده در هنگام عرضه این بازی داشته باشند.

بنابر توضیحات منتشر شده توسط کمپانی Ubisoft سازنده این بازی می دانیم که: «اولین عنوان از سری بازی های Assassin’s Creed Chronicles در چین و در سال 1526 اتفاق می افتد. هنگامی که سلطنت پادشاه Ming رو به زوال و نابودی است، Shao Jun آخرین بازمانده از فرقه قاتلین Chinese Brotherhood با هدف یک انتقام گیری به کشور خود باز می گردد. Shao Jun که به تازگی توسط Ezio Auditore افسانه ای آموزش دیده است به دنبال انتقام و احیا دوباره فرقه سقوط کرده خود است.»

این بازی هم اکنون با قیمت 10 دلار برای کنسول های  PlayStation 4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی در دسترس عموم قرار دارد. چین اولین مقصد از سری بازی های سه گانه Chronicles است و داستان دیگر نسخه های این بازی در هند و روسیه اتفاق خواهد افتاد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه های دیگر این بازی اعلام نشده است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی به این شکل اعلام شده است:

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8 or Windows 8.1 32/64bit versions
Processor: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5770 1024MB VRAM with Shader Model 5.0
DirectX: Version 10
Hard Drive: 4 GB available space@yahoo.com

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل