تکنولوژی

لپ تاپ های جدید سری Aspire V 15, Aspire E و Aspire ES ایسر

لپ تاپ های جدید سری Aspire V 15, Aspire E و Aspire ES ایسر

ایسر از سری لپ‌تاپ‌های جدید خود برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها شامل نوت‌بوک جدید Aspire V 15، سری Aspire E و سری Aspire ES است. تمامی لپ‌تاپ‌های جدید دارای سیستم عامل ویندوز 8.1 و قابل ارتقا به ویندوز 10 هستند.

لپ‌تاپ‌ Aspire V 15 دارای پوشش آلومینیومی است که به لطف وجود تکنولوژی پیشرفته‌ی نانو ایسر، ظاهری لوکس و محکم را به ارمغان آورده است. فلز نقره‌ای رنگ موجود در این لپ‌تاپ جلوه‌ای خاص به آن بخشیده و ظاهر زیبای خود را از لپ‌تاپ Aspire V Nitro به ارث برده است.

این لپ‌تاپ دارای نور پس زمینه‌ای در کیبود است که علاوه بر ارائه ظاهری مدرن، در محیط‌های کم نور نیز قابل استفاده ست. لپ‌تاپ‌ Aspire V 15 از مشخصات دارای نسل پنجم اینتل کُور processors2 و چیپ گرافیکی انویدیا جی‌فُورس 940M است، این لپ‌تاپ عملکردی بهتری را در پردازش‌های سنگین ارائه کرده و همچنین صفحه نمایش آن نیز در این عملکرد بی‌نقش نیست؛ حافظه رم ۱۶ گیگا بایتی، حافظه داخلی ۲ ترابایت یا ۱ ترابایت حافظه هیبریدی برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است.

کاربران می‌توانند به لطف نمایشگر فول اچ‌دی آن تصاویر، ویدئوها و بازی‌هایی را بدون هیچ مشکلی در آن پخش کرده و لذت ببرند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم صوتی دالبی، دی‌وی‌دی رام به همراه پشتیبانی از M-Disc اشاره کرد. این مدل از ماه آگوست در آمریکای شمالی با قیمت ۵۹۹ دلار، اروپا و آفریقا در ماه جولای با قیمت ۶۹۹ یورو و در کشور چین از ماه ژوئن با قیمت ۳۹.۴۵ دلار عرضه خواهد شد.

لپ‌تاپ دوم مربوط به سری Aspire E است. این سری که شامل مدل‌های ارزان قیمت و تحت سیستم عامل ویندوز 8.1 هستند در سه مدل ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی عرضه خواهند شد. لپ‌تاپ‌هایی که از بدنه یکپارچه ساخته شده و از رنگ بندی متنوعی برخوردار هستند.

این سری مجهز به پردازنده‌های شرکت اینتل خواهند بود و از چیپ‌های گرافیکی شرکت Nvidia مدل GeForce 940M یا شرکت AMD مدل R8 و R6 استفاده خواهند کرد. همچنین پشتیبانی تا ۱۶ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و یک ترابایت حافظه از نوع SSD را دارا هستند.

 سری Aspire E از سریع‌ترین شبکه بی‌سیم 802.11ac بهره می‌برد که توسط فنّاوری Qualcomm MU EFX MU-MIMO تقویت می‌شود و امکان اتصال چندین کاربر به‌صورت همزمان به یک شبکه را می‌دهد. این سری همچنین از USB 3.0 بهره می‌برد که امکان انتقال فایل و شارژ سریع را به لپ‌تاپ می‌دهد. این سری تا ۳ ماه آینده روانه بازار خواهند شد و قیمت در نظر گرفته شده برای آنها از ۳۷۹دلار آغاز می‌شود.

سری Aspire ES که از طراحی منحنی شکل بهره‌مند شده‌اند، در ۵ اندازه صفحه نمایش از ۱۱.۶ تا ۱۷.۳ اینچ خواهند بود. لپ‌تاپ‌های این سری که از سوی ایسر، لقب لپ‌تاپ‌های همه کاره و فوق‌العاده ارزان قیمت را به خود اختصاص داده، بیشتر برای کارهای روزمره مانند وب‌گردی و آفیس طراحی و تولید شده‌اند.

سری Aspire ES میزبان نسل جدید پردازنده سلرون شرکت اینتل بوده و به ۸گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این سری فوق ارزان قیمت می‌توان به برخورداری از ۱ ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD و درایو نوری اشاره کرد. لپ‌تاپ‌های Aspire ES همزمان با سری Aspire E با قیمت پایه ۲۲۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل