اندروید M فردا معرفی میشود

اندروید M فردا معرفی میشود

کنفرانس Google I/O 2015 فردا برگزار می شود و بدون شک اصلی ترین محور آن Android M، یک خوراکی خوش مزه دیگر خواهد بود که در حال حاضر به عنوان "کلوچه فندقی" شناخته و جایگزین نگارش فعلی اندروید، Lollipop می شود.

از ظاهر اندورید M برمی آید که همانند نسخه پیش از خود؛ یک سال فرصت خواهد داشت و در سال 2016 جای خود را به اندروید N می دهد. در نظر داشته باشید که این گفته شایعه نیست و آقای هیروشی لاکیمر؛ نایب رئیس بخش مهندسی سیستم عامل اندروید آن را بیان کرده است. وی تایید کرد که فردا اندروید M  معرفی می شودT اما مطمئناً تنها خبر مهم این کنفرانس نخواهد بود.

آقای لاکیمر فاش ساخت که از این پس هر ساله نسخه جدید و عمده ای از سیستم عامل اندروید ارائه می گردد و گوگل متعهد خواهد بود که "سالانه یک نسخه عمده" عرضه کند. وی اعلام داشت

اندورید M فردا معرفی می شود و نسخه بعد از آن، یعنی اندورید N در سال 2016 روشنایی روز را خواهد دید و به همین ترتیب و براساس الفبای لاتین، هر ساله نسخه جدیدی ارائه می شود.

آنطور که از گفته های آقای لاکیمر بر می آید، از این پس و با نسخه های جدید سیستم عامل اندروید، شاهد تغییرات و قابلیت های بیشتری خواهیم بود، بر خلاف رویه فعلی که نسخه های ثانویه ای نظیر 4.2 و 4.4 و با تغییرات نسبتاً ناچیزی عرضه شده اند. با این حال عرضه منظم هر ساله نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب اندروید ما را با سوالات زیادی پیرامون ارائه بروزرسانی از سوی سازندگان اسمارت فون ها و تبلت ها روربرو می سازد. آیا در زمان مناسب بروزرسانی هار را عرضه می کنند؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل