تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

ال جی ; جزییات قرارداد قیمت گذاری G4 در کانادا را به نمایش گذاشت.

ال جی ; جزییات قرارداد قیمت گذاری G4 در کانادا را به نمایش گذاشت.

گوشی رده بالای ال جی جی 4 از طریق کمپانی کره جنوبی  با برخی تغییرات وارد دنیای اسمارت فون ها شده است .برخی ترفندهای طراحی و قاب پشتی به صورت جرمی برای کسانی که زیبایی را می پسندند در این گوشی استفاده شده است که باعث تمایز این گوشی از سایر گوشی های رده بالا از جمله آیفون 6 ، گلکسی اس 6 می شود.

طرفداران کانادیی این گوشی به دنبال این بودند که این گوشی را به قیمت 699.99 دلار از طریق فروشگاه های بل،راجرز ،تلوس و ویند موبایل در 19 ژوئن خریداری کنند.اما طی قراردادی 2 سال که امروز بین صاحبان جی 4 بسته شد کاربران می توانند این گوشی را به قیمت 199.99 دلار با قرار داد دو ساله از فروشگاه راجرز خریداری کنند.البته این امکان وجود دارد که در فروشگاه های دیگر نظیر بل و تلوس و.. نیز این قیمت گذاری انجام گیرد .

از ویژگی های این گوشی از کمپانی ال جی می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 اشاره کرد.ال جی در این گوشی یه جای استفاده از اسنپدراگون 810  ماانند گوشی های اچ تی سی One M9 و سونی اکسپریا Z4 ،که داغ شدن بیش از حد آن باعث شایعات زیادی در رسانه ها مختلف شده بود از اسنپدراگون 808 کوالکام در پردازنده این گوشی استفاده کرده است.

این گوشی در مقایسه با آیفون 6 و گلکسی اس 6 و اچ تی سی One M9  دارای قابلیت تعویض باتری نیز می باشد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل