ارایه 360 بازی توسط مایکروسافت که xbox one را نیز پشتیبانی می کند.

ارایه 360 بازی توسط مایکروسافت که  xbox one  را نیز پشتیبانی می کند.

مایکروسافت به تازگی 360 بازی متنوع برای کاربران خود ارایه کرد که xbox one  را نیز پشتیبانی می کند.شما اکنون می توانید از این 360 بازی در کنسول بازی خود لذت ببرید هرچند که ممکن است کمی طول بکشد تا این پشتیبانی به صورت عمومی در سرار دنیا انجام شود.کنسول xbox one  مایکروسافت جزوه برترین کنسول های بازی در سالهای اخیر در کنار کنسول های دیگر از جمله کنسول معروف کمپانی سونی به نام playstation 4  می باشد.

حال با ارایه این بازی ها ممکن است سوالاتی پیش بیاید.مانند اینکه چگونه این بازی ها را در کنسول خود اجرا کنیم ؟یا اینکه این بازی ها در سیستم ما اجرا خواهد شد؟یا اینکه به سخت افزار دیگری برای اجرای این بازی ها نیاز است؟

خوشبختانه مایکروسافت از سخت افزار خاصی برای اجرای این نسل از بازی ها در نظر نگرفته و این بازی ها حتی در نسخه های قدیمی این کنسول نیز قابل اجرا می باشد.یاد آور می شود که تمامی این بازی ها با نرم افزاری توسط مایکروسافت تست شده است.اما همچنان این سوال مطرح است که ویندوز نسل جدید مایکروسافت یا همان ویندوز 10 که بنا به گفته ی مایکروسافت قرار است در تابستان امسال ارایه شود ابن بازی ها را اجرا خواهد کرد؟این یک اتفاق شگفت آوری خواهد بود.

21789-8be070a5_392_500

 

کاربران Xbox one  نه تنها می توانند از این 360 بازی ارایه شده استفاده کنند علاوه بر آن می توانند از بازی چند نفره آن نیز بهره مند شوند.البته این نکته یاد آور می شود که با اینکه این 360 بازی در کنسول های قدیمی نیز قابل اجرا می باشد ولی مطمئنا برخی از این بازی ها در Xbox one  با کیفیت بهتری به نمایش گذاشته می شود.

مایکروسافت همچنینXbox One Elite Controller را برای راینه ها ارایه کرده که از نسخه های 7 به بالای ویندوز پشتیبانی می کند.قیمت گذاری انجام شده بر این دستگاه 149 دلار می باشد. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل