snail games تلفن همراه اندرویدی مخصوص بازی خود را عرضه می کند.

snail games تلفن همراه اندرویدی مخصوص بازی خود را عرضه می کند.

بخش دستگاه های بازیهای اندرویدی کمپانی Snail Games در کنفرانس CES2015 خبر از وارد بازار شدن دو تلفن همراه مخصوص بازی داد. این دو دستگاه به نام های کنسول اندرویدی OBox و تلفن همراه اندرویدی W3D معرفی شدند.
از دو روز پیش خبر پیش فروش تلفن همراه W3D به گوش رسید، که تیم پیشگام آی تی تصمیم گرفت به بررسی این محصول برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول بپردازد.

گرچه کمپانی امریکایی Snail Games اطلاعات زیادی در این باره فاش نکرده ولی به نظر میرسد دو نوع متفاوت از این مدل تلفن های همراه وجود داشته باشد. با اینکه قبل از این چندین بار تلاش های ناموفقی برای وارد کردن تکنولوژی سه بعدی به دنیای بازی های اندروید شده بود؛ نوع اول W 3D نام دارد که همینطور که از اسمش مشخص است ازتکنولوژی سه بعدی بهره می برد که به همراه یک عینک سه بعدی عرضه میشود. نوع دوم این محصول هم با نام W ارائه میشود.

 مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری:

CPU 8-core پر سرعت 2.2 گیگاهرتزی

2 گیگابایت RAM

صفحه نمایش 1080 HD و 5.5 اینچی

دکمه های فیزیکی مخصوص کنسول های بازی ( جهت ها، چهار دکمه ی جلو، دکمه های شانه ای)

سیستم عامل : Android 5

از آنجایی که تمرکز اصلی W 3D بر روی بازی های اندرویدی قرار دارد، کاربران می توانند با استفاده از dual joysticks ، چهار دکمه جلو، دکمه های جهت و دکمه های شانه ای تجربه ای نزدیک به بازی با کنسول داشته باشند. این دستگاه کد باز- open source است، پس تا جایی که بخواهید میتوانید برای استفاده ی بهترآنرا دستکاری کنید. یکی از قابلیت های ویژه ی W 3D به همراه داشتن دکمه های درون صفحه ای است؛ پس اگر میخواهید بدون استفاده از دکمه های فیزیکی از بازی های اندرویدی لذت ببرید دیگر نگران نباشید.

علاقمندان گیمینگ، کنسول های بازی و تلفن همراه میتوانند از طریق وبسایت آمازون این محصول را با قیمت نسبتا بالای $399.99 پیش خرید کنند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل