تکنولوژی

طرح های ویژه اپراتور های همراه برای ماه مبارک رمضان.

طرح های ویژه اپراتور های همراه برای ماه مبارک رمضان.

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، طرح های ویژه ای برای مشترکین خود در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اند.

طرح ۵۵+۵ برای مشترکان همراه اول

اپراتور همراه اول اعلام کرد که در ماه مبارک رمضان، مشترکان می توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

این اپراتور اعلام کرده که در پی استقبال مشترکین همراه اول از این طرح در سال های گذشته، امسال نیز طرح ۵۵+۵ در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح بازخواهد گشت.

زمان اجرای این طرح، ۲۸ خرداد تا ۲۶ تیر سالجاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند؛ همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۵۱*۱۱۱* در این طرح ثبت نام کنند.

همچنین این اپراتور در ماه مبارک رمضان، جشنواره عکس سفره ایرانی را با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب و رسوم ایرانی برگزار می کند؛ براین اساس مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این دو طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

مکالمه،پیامک، اینترنت و شارژ رایگان ایرانسل برای مشترکان

اپراتور ایرانسل با اعلام جزئیات جشنواره رمضان ۹۴ خود، از عرضه یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود، شارژ ۲برابری رایگان و اعطای مجموعا ۱گیگابایت ترافیک اینترنت رایگان ۵ماهه به مشترکان جدید و همچنین ارائه طرح ۱۲ ساعت خوش برای برقراری مکالمه و تبادل پیامک، مکالمه سحرگاهی رایگان، عرضه سرویس گروه طلایی، شارژ هدیه و طرح تعرفه قرمز ویژه رمضان به تمامی مشترکان جدید و قدیمی خود خبر داد.

براین اساس تمامی مشترکان جدید سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل دربازه زمانی اول تا ۲۳ تیرماه سال جاری، با فعال سازی سیم‌کارت اصلی و یا هدیه خود و خرید اولین شارژ حداقل هزار تومانی، از یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود داخل شبکه بهره‌مند خواهند شد؛ در این طرح، هر کاربر قادر به ارسال حداکثر ۱۰هزار پیامک داخل شبکه است.

مشترکان جدید، با خرید هر شارژ حداقل ۵هزار تومانی، ۲ برابر مبلغ شارژ خریداری شده در همان روز، اعتبار شگفت انگیز مکالمه ایرانسلی دریافت می‌کنند. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه با شماره‌گیری کددستوری #۳۲*۱۴۱* امکان پذیر است؛ همچنین با فعالسازی سیم‌کارت و اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی، ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه هدیه برای ۵ ماه شامل ماهیانه ۱۰۰ مگابایت ترافیک اینترنت رایگان به مشترکان جدید سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل تعلق می‌گیرد.

از سویی دیگر، تمامی مشترکان جدید و قدیمی سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با استفاده از طرح "۱۲ساعت خوش" می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۳*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت ۳هزار تومان، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد و برای مجموعا ۶ ساعت، مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند.

کاربران حرفه‌ای پیامک هم می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۴*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت ۵۰۰ تومان، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد، هزار پیامک ایرانسلی رایگان ارسال کنند.

مشترکان خدمات جزیره ایرانسل می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال، علاوه بر تخفیف های فوق‌العاده در ساعات مختلف روز، تا ۱۰۰ درصد تخفیف مکالمه سحرگاهی دریافت کنند. مشترکان برای استفاده از این تخفیف‌های هوشمند لازم است با شماره‌گیری کد #۱*۱۳۵* و یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۳۵، به صورت رایگان به عضویت سرویس جزیره هوشمند درآیند.

در همین حال تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با ایجاد یک گروه طلایی از شماره‌های ایرانسل دوستان و یا همکاران خود از ۲۰ درصد تخفیف در برقراری تماس با اعضای گروه برخوردار شوند؛ برای ایجاد این فهرست ویژه کافی است ۲ شماره اعتباری ایرانسلی دیگر به دلخواه و با شماره‌گیری کددستوری #۳۴۰* در "فهرست طلایی" ثبت شوند. هزینه عضویت در این سرویس ماهیانه ۲هزار تومان تعیین شده است.

همچنین تا ۲۸ تیرماه، با هربار شارژ حداقل ۵هزار تومانی، معادل مبلغ شارژ در همان روز، شارژ شگفت انگیز مکالمه ایرانسلی به مشترکان تعلق می‌گیرد. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه از طریق شماره‌گیری کددستوری #۳۲*۱۴۱* ممکن است. این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و یا دریافت شارژ خط به خط نمی‌شود.

همچنین طرح تعرفه قرمز، در ماه مبارک رمضان با امکان مکالمه رایگان عرضه می‌شود. بر این اساس مشترکان اعتباری ایرانسل می توانند این طرح را فعال کرده و از ساعت ۱ تا ۹ صبح، ۲ ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند.

فعال سازی این طرح به صورت هفتگی با هزینه ۲هزار تومان و با شماره‌گیری #۱*۱*۳*۵۵۵* و به صورت ماهانه با هزینه ۴هزار تومان و با شماره گیری #۱*۲*۳*۵۵۵* امکان پذیر است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل