تکنولوژی مقالات

به زودی: عرضه گلکسی S5 نئو با پردازنده‌ی اکسینوس 7580 و دوربین 16 مگا پیکسلی

به زودی: عرضه گلکسی S5 نئو با پردازنده‌ی اکسینوس 7580 و دوربین 16 مگا پیکسلی


پیش از این شایعاتی مبنی بر تولید گوشی گلکسی S5 نئو سامسونگ در دنیای وب منتشر شده بود. حال بر اساس گزارشات جدیدی که امروز منتشر شد، این گوشی در دست ساخت بوده و می‌توان پیش سفارش آن را از طریق برخی خرده فروشی‌ها ثبت کرد.

شرکت سامسونگ، پس از ارائه‌ی گلکسی S3 و نوت ۳، نسخه نئوی آن‌ها را معرفی کرد. این به نوعی سیاست شرکت سامسونگ است که یک نسخه از پرچمدارانی که موفقیتی کسب می کنند  را بعد از یکی دو سال با تغییراتی ارائه می‌کند و هم اکنون، قرعه به نام نسخه نئو نسل پنجم کهکشانی سامسونگ در آمده است.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، گلکسی S5 نئو به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس 7580 با معماری ۶۴ بیتی و فرکانس ۱.۶ گیگا هرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 مجهز شده است. البته پردازنده‌ی این گوشی در مقایسه با پردازنده‌های اکسینوس 5422 و اسنپ دراگون 801 قدرتمند نیست.
همچنین این گوشی به یک نمایشگر 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 2 گیگابایت رم، سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی و یک باتری 2800 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. علاوه بر این اندروید ۵.۱ به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب شده است.

این گوشی هم اکنون از طریق خرده‌فروشی‌های جمهوری چک در دسترس است و می‌توان پیش سفارش آن را با قیمت ۴۹۰ دلار ثبت کرد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل